David Němec má zkušenosti jak ze strany agenturní, tak i klientské. V komunikační agentuře Dimar vybudoval a tři roky řídil produkční oddělení Online marketing a připravoval pro klienty strategie v oblasti nových komunikačních kanálů - internet, emailing a mobilní marketing. Byl také zodpovědný za zavádění a rozvoj nových produktů.
V Českém Telecomu (dnes Telefónica O2) vytvářel zákaznický program pro klienty z oblasti B2B a připravoval řešení a implementaci do vnitřních systémů společnosti. V současné době je studentem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, kde dálkově studuje obor Marketingové a sociální komunikace.
![]() |
"Chci přispět k tomu, aby se značka ABRA dostala do povědomí zákazníků jako preferovaný dodavatel informačních systémů pro střední a větší společnosti v České republice i na Slovensku," uvedl ke svému nástupu do funkce ředitele marketingu v ABRA Software David Němec. |
Článek ABRA Software a.s. ze dne 18. července 2007 - středa
ABRA na konferenci Databázový svět
ABRA verze 7.03 pokračuje v trendu vstřícného software
ABRA na INVEXU prezentovala novinky
Diplomová práce roku má své vítěze
ABRA Software mění logo a hlásí připravenost na příchod eura
Novým marketingovým ředitelem společnosti ABRA Software se stal David Němec
Zpráva o ověření software ABRA
Pozvánka na představení aplikace ABRA Workflow
Společnost QUANTUM zvolila systém ABRA
KIA MOTORS CZECH se systémem ABRA
Slovenský AKTIS mění své jméno na ABRA Software
ABRA Software uspěla v soutěži IT produkt 2007
Petr Kuchař z ABRA Software v představenstvu SPIS
ABRA Software a ČSAD SVT Praha přinášejí řešení pro oblast řízení osobní a nákladní dopravy