logo SPSS CR, spol. s r.o.

Druhý ročník nezávislého datamingového výzkumu společnosti Rexer Analytics

Opět byly vyhlášeny výsledky, tentokrát již druhého ročníku, nezávislého dataminingového výzkumu společnosti Rexer Analytics.

Nezávislý výzkum se týkal potřeb, preferencí a nových pohledů datamingových profesionálů. Celý výzkum byl brán jako velký přínos pro dataminingovou komunitu. Prezentace tohoto výzkumu proběhla i na konferenci uživatelů statistického softwaru SPSS Directions 2008 v Las Vegas.

A co výzkum ukázal ?

Karl Rexer, zakladatel a ředitel Rexer Analytics, řekl : "Jasně preferovaným výběrem analytiků na celém světě je řada produktů prediktivních analýz SPSS. Již druhý rok tak dosáhli této pozice díky své schopnosti rychle řešit kritické obchodní otázky a díky vlivu, který mají na všechny činnosti v organizaci."

Jan Řehák, ředitel SPSS CR, říká : "Musím říci, že jsme velice potěšeni, že naše produkty jsou označovány za lídry v ročním výzkumu Rexer Analytics. Koncentrace na řízení strategických rozhodnutí a zdokonalování provozních postupů přesně kopíruje to, co vidíme na trhu - že převedení výsledků prediktivních analýz do reálu je klíčem k řízení ROI. Proto klademe takový důraz na jednoduchou implementaci našeho softwaru a řešení do obchodních procesů a systémů."

Článek SPSS CR, spol. s r.o. ze dne pátek 14. listopadu 2008

Další články od SPSS CR, spol. s r.o.

ACREA CR představuje dataminingový nástroj IBM SPSS Modeler 16

ACREA CR je Advanced Business Partnerem IBM

SPSS CR se mění na ACREA CR

Kurz Centra výuky SPSS ČR: Praktická cvičení v modulu Statistics Base

Kurz Centra výuky SPSS ČR: Základy modulu IBM SPSS Statistics Base

Analýza dat tvoří budoucnost obchodních rozhodnutí

Kurz Centra výuky SPSS ČR: Výběrová šetření, jejich plánování a praxe

Software v boji proti kriminalitě a zločinu

Letní škola marketingového výzkumu

Evropští odborníci na Predictive Analytics míří do Říma

Rexer Analytics již potřetí zhodnotil roli data miningu v organizacích

RFM analýza, první krok na cestě k segmentaci zákazníků

Zdravotnické organizace si předepisují software IBM SPSS predictive analytics

IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky

Společenská odpovědnost firem se nevytrácí ani za současné ekonomické situace

IBM SPSS Statistics 18 Direkt Marketing, nová verze statistického softwaru

Novým vlastníkem SPSS je IBM

Investice do vzdělání se vyplatí i v těžkých dobách

Software Smartreader od SPSS jako bonus

Letní škola data miningu SPSS s lektory ČVUT

SPSS CR a SCC organizují v Praze letní školu marketingového výzkumu

Software od SPSS podporuje platformu HP Neoview

Nová verze PASW Collaboration Deployment Services 4

Dataminingovými nástroji proti terorismu

SPSS Inc. získala ocenění 2009 SAP Pinnacle Award

Proti nezaměstnanosti lze úspěšně bojovat navzdory ekonomické recesi

SPSS se zaměřuje na komerční sféru

SPSS představuje novou verzi špičkového dataminingového nástroje

Obchodníci ignorují nebezpečí zadluženosti svých zákazníků

SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio

Ocenění pro software SPSS

Softwarem proti finanční kriminalitě

Jak si udržet zákazníky i v době krize

Druhý ročník nezávislého datamingového výzkumu společnosti Rexer Analytics

K cestě do Bílého domu pomáhal Baraku Obamovi i analytický software