logo ADASTRA, s.r.o.

Konkrétní inspirace pro řešení digitální transformace napříč odvětvími

Adastra se z čistě datové firmy postupem let vyvinula ve specialistu na digitální transformaci. Širší spektrum řešení, která dnes společnost nabízí, si žádá především jasnou a čitelnou komunikaci - proto inovuje svou vizuální identitu, logo i web.

"Data jsou krví moderního světa a z čistě datové firmy jsme se vyvinuli v jednoho z nejvýznamnějších hráčů na IT trhu se specializací na digitální transformaci. Ovládáme všechny složité nástroje, abychom klientům zjednodušili cestu do budoucnosti. A nový kabát jen odráží přeměny uvnitř Adastry. S tím, jak se zvětšuje rozsah řešení, která nabízíme, hledáme způsoby, jak je jednodušeji komunikovat našim klientům," říká Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra v ČR.

Autorem nové vizuální identity je kreativní agentura Proboston Creative, která je součástí Adastra Group. Primárním prvkem nové identity je logo symbolizující růst, se kterým Adastra zákazníkům pomáhá.

Po nasazení a využití v Česku začnou nové logo, firemní identitu i podobu webu využívat v průběhu léta i další pobočky skupiny Adastra Group po celém světě.

"Agentuře se podařilo do nové vizuální identity promítnout hodnoty, na nichž Adastra stojí. Očekáváme, že nový systém vizuální komunikace nám v budoucnu pomůže komunikovat naše řešení ještě jednodušeji a atraktivněji," doplňuje Ivo Mareček, ředitel marketingu Adastra ČR.

Změny se dočkal také web Adastry, na kterém lze nyní nalézt konkrétní inspiraci pro digitální řešení napříč odvětvími. Z původního zaměření na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů se kompetence Adastry postupně rozšířily na oblasti internetu věcí, big dat, umělou inteligenci nebo vývoj aplikací včetně mobilních.

Dnes tak společnost pokrývá celkovou nabídku služeb pro komplexní digitalizaci firemních systémů a procesů.

Článek ADASTRA, s.r.o. ze dne středa 10. července 2019

Další články od ADASTRA, s.r.o.