logo Adobe Systems s.r.o.

Adobe oznamuje výsledky za druhé čtvrtletí

Ve druhém čtvrtletí fiskálního roku 2008 dosáhla společnost Adobe příjmů 886,9 miliónů USD ve srovnání s 745,6 milióny USD oznámenými ve druhém čtvrtletí fiskálního roku 2007 a 890,4 milióny USD oznámenými v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2008, což znamená 19 % meziroční nárůst.

Plánované rozmezí pro příjmy ve druhém čtvrtletí bylo 855 až 885 miliónů USD.

"Silný růst ve druhém kvartále byl dán širokou řadou nabízených produktů a geografickou diverzitou našeho podnikání", říká Shantanu Narayen, prezident a výkonný ředitel Adobe. "Pokračujeme v souladu s naší strategií, díky čemuž máme potenciál dosáhnout skvělých finančních výsledků i ve druhé polovině tohoto roku a dále."

Výsledky druhého čtvrtletí podle GAAP

Rozdělený zisk Adobe za jednu akcii podle GAAP za druhé čtvrtletí fiskálního roku 2008 byl 0,40 USD, při průměrném počtu 542,4 miliónu akcií v oběhu. Ve druhém čtvrtletí fiskálního roku 2007 dosáhl rozdělený zisk na jednu akcii 0,25 USD, při průměrném počtu 603,4 miliónu akcií, a v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2008 činil zisk na jednu akcii 0,38 USD, při průměrném počtu 571,3 miliónu akcií. Cílové rozmezí pro zisk na jednu akcii podle GAAP v druhém čtvrtletí bylo 0,35 až 0,37 USD.

Ve druhém čtvrtletí fiskálního roku 2008 byl provozní příjem podle GAAP 260,2 miliónů USD ve srovnání se 180,4 milióny USD ve druhém čtvrtletí fiskálního roku 2007 a 275,4 milióny USD v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2008.

Za druhé čtvrtletí fiskálního roku 2008 byl čistý zisk podle GAAP 214,9 miliónů USD ve srovnání se 152,5 milióny USD ve druhém čtvrtletí fiskálního roku 2007 a 219,4 milióny USD v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2008.

Článek Adobe Systems s.r.o. ze dne čtvrtek 19. června 2008

Další články od Adobe Systems s.r.o.

Creative Cloud: iniciativa Adobe pro tvorbu obsahu na tabletových zařízeních

Adobe Premiere Elements 10: výkonný program pro editaci videa

Adobe Photoshop Elements 9 Editor v Mac App Store

Adobe Digital Enterprise: nová platforma pro řízení zkušeností zákazníků

MAX 2011: registrace na konferenci zahájena

Adobe Photoshop Touch pro Apple iPad

Adobe Creative Suite 5.5: zaměřeno na platformy SmartPhonů a tabletů

Den digitální fotografie s Adobe

Daňové přiznání pohodlně v interaktivních PDF zdarma

Adobe Digital Publishing Suite pro tablety se systémem Android

Technologie Flash Player a AIR na mobilních platformách

Adobe AIR 2.5: platforma Adobe Flash i pro televizory, mobilní zařízení a počítače

Interaktivní marketing: Adobe definuje nové reklamní formáty mobilní reklamy

Upgrady na české kolekce CS4 se slevou 15 %

VELKÁ LETNÍ AKCE na české kolekce Adobe Creative Suite 3 Design a Web

Adobe Creative Suite CS3 s cenou nižší o 25 %

Adobe již dodává Acrobat 9

Adobe Creative Suite 3.3 je již k dispozici

Adobe oznamuje výsledky za druhé čtvrtletí

Seminář Adobe Acrobat 9 brzy v Praze a v Bratislavě

Seminář Adobe Acrobat 9 brzy v Praze a v Bratislavě

Adobe uvádí Acrobat 9

Nový Adobe Acrobat 9 Pro vylepší sadu Creative Suite 3.3

Adobe on AIR European Tour brzy v Praze

Velká jarní akce na Adobe Photoshop CS3

Adobe sjednocuje mobilní operace s budováním platformy

Adobe uvádí beta verzi Photoshop Lightroom 2.0

Adobe spouští veřejné betatestování aplikace Photoshop Express