logo Adobe Systems s.r.o.

Interaktivní marketing: Adobe definuje nové reklamní formáty mobilní reklamy

Adobe Systems zahajuje spolupráci se šesti předními společnostmi z oboru digitální reklamy. Cílem je definovat dva nové, celoobrazovkové reklamní formáty pro chytré telefony, které podporují software Adobe Flash Player 10.1 nebo HTML5.

Vzhledem k rostoucímu významu mobilní reklamy jakožto média pro podporu povědomí o značce a podněcování zájmu o koupi poskytnou nové formáty agenturám schopnost udržet si kontrolu nad kreativním designem a vývojem a zároveň nabídnou technické požadavky, které pomohou zajistit konzistentní a interaktivní využívání ze strany uživatelů.

Společnosti Adobe, EyeWonder, Limelight Networks, Greystripe, Medialets, MediaMind, PointRoll a Sprout budou spolupracovat na propagaci reklamních formátů v rámci celého ekosystému online reklamy včetně agentur a obchodních sdružení, mezi něž patří například Interactive Advertising Bureau (IAB) a Mobile Marketing Association (MMA).

Zavedení standardu Rich Media

Díky využívání společného formátu mohou agentury a vydavatelé zvýšit efektivitu vytváření reklam, obchodování a distribuce. Vzhledem k tomu, že reklamy vyvíjené na platformě Adobe Flash Professional lze dodávat do zařízení podporujících Flash Player 10.1 nebo prostřednictvím různých automatizovaných technologií převádět do formátu HTML5, navíc zůstanou zachovány stávající pracovní postupy, což zkrátí dobu mezi navržením a distribucí reklamy. Aktuální formáty jsou navržené tak, aby dokázaly obsáhnout hlavní mobilní platformy a nakonec se rozšířily do tabletů a dalších typů zařízení.

Jedná se o následující nové reklamní formáty :

Rozšiřování systému digitální reklamy

Adobe spolupracuje se šesti reklamními společnostmi, které využívají standard Rich Media a vytvořili mobilní kampaně v nových reklamních formátech - EyeWonder, Greystripe, Medialets, MediaMind, PointRoll a Sprout.

"Naše spolupráce s reklamním průmyslem bude definovat nový model pro reklamní jednotky a hodnocení reklam ve světě marketingu, který je transformován mobilními komunikacemi,“ řekl John Loiacono, viceprezident a generální ředitel Digital Media Solutions u Adobe. „Tyto nové reklamní formáty představují první krok k zavedení celooborového příkladu, který funguje na různých platformách a měl by se stát všeobecným standardem pro chytré telefony," řekl John Loiacono, první viceprezident a generální ředitel Adobe Systems.

Článek Adobe Systems s.r.o. ze dne 10. listopadu 2010 - středa

Další články Adobe Systems s.r.o.