Adobe Systems zahajuje spolupráci se šesti předními společnostmi z oboru digitální reklamy. Cílem je definovat dva nové, celoobrazovkové reklamní formáty pro chytré telefony, které podporují software Adobe Flash Player 10.1 nebo HTML5.
Vzhledem k rostoucímu významu mobilní reklamy jakožto média pro podporu povědomí o značce a podněcování zájmu o koupi poskytnou nové formáty agenturám schopnost udržet si kontrolu nad kreativním designem a vývojem a zároveň nabídnou technické požadavky, které pomohou zajistit konzistentní a interaktivní využívání ze strany uživatelů.
Společnosti Adobe, EyeWonder, Limelight Networks, Greystripe, Medialets, MediaMind, PointRoll a Sprout budou spolupracovat na propagaci reklamních formátů v rámci celého ekosystému online reklamy včetně agentur a obchodních sdružení, mezi něž patří například Interactive Advertising Bureau (IAB) a Mobile Marketing Association (MMA).
Zavedení standardu Rich Media
Díky využívání společného formátu mohou agentury a vydavatelé zvýšit efektivitu vytváření reklam, obchodování a distribuce. Vzhledem k tomu, že reklamy vyvíjené na platformě Adobe Flash Professional lze dodávat do zařízení podporujících Flash Player 10.1 nebo prostřednictvím různých automatizovaných technologií převádět do formátu HTML5, navíc zůstanou zachovány stávající pracovní postupy, což zkrátí dobu mezi navržením a distribucí reklamy. Aktuální formáty jsou navržené tak, aby dokázaly obsáhnout hlavní mobilní platformy a nakonec se rozšířily do tabletů a dalších typů zařízení.
Jedná se o následující nové reklamní formáty :
Rozšiřování systému digitální reklamy
Adobe spolupracuje se šesti reklamními společnostmi, které využívají standard Rich Media a vytvořili mobilní kampaně v nových reklamních formátech - EyeWonder, Greystripe, Medialets, MediaMind, PointRoll a Sprout.
"Naše spolupráce s reklamním průmyslem bude definovat nový model pro reklamní jednotky a hodnocení reklam ve světě marketingu, který je transformován mobilními komunikacemi,“ řekl John Loiacono, viceprezident a generální ředitel Digital Media Solutions u Adobe. „Tyto nové reklamní formáty představují první krok k zavedení celooborového příkladu, který funguje na různých platformách a měl by se stát všeobecným standardem pro chytré telefony," řekl John Loiacono, první viceprezident a generální ředitel Adobe Systems.
Článek Adobe Systems s.r.o. ze dne středa 10. listopadu 2010
Creative Cloud: iniciativa Adobe pro tvorbu obsahu na tabletových zařízeních
Adobe Premiere Elements 10: výkonný program pro editaci videa
Adobe Photoshop Elements 9 Editor v Mac App Store
Adobe Digital Enterprise: nová platforma pro řízení zkušeností zákazníků
MAX 2011: registrace na konferenci zahájena
Adobe Photoshop Touch pro Apple iPad
Adobe Creative Suite 5.5: zaměřeno na platformy SmartPhonů a tabletů
Den digitální fotografie s Adobe
Daňové přiznání pohodlně v interaktivních PDF zdarma
Adobe Digital Publishing Suite pro tablety se systémem Android
Technologie Flash Player a AIR na mobilních platformách
Adobe AIR 2.5: platforma Adobe Flash i pro televizory, mobilní zařízení a počítače
Interaktivní marketing: Adobe definuje nové reklamní formáty mobilní reklamy
Upgrady na české kolekce CS4 se slevou 15 %
VELKÁ LETNÍ AKCE na české kolekce Adobe Creative Suite 3 Design a Web
Adobe Creative Suite CS3 s cenou nižší o 25 %
Adobe Creative Suite 3.3 je již k dispozici
Adobe oznamuje výsledky za druhé čtvrtletí
Seminář Adobe Acrobat 9 brzy v Praze a v Bratislavě
Seminář Adobe Acrobat 9 brzy v Praze a v Bratislavě
Nový Adobe Acrobat 9 Pro vylepší sadu Creative Suite 3.3
Adobe on AIR European Tour brzy v Praze
Velká jarní akce na Adobe Photoshop CS3
Adobe sjednocuje mobilní operace s budováním platformy
Adobe uvádí beta verzi Photoshop Lightroom 2.0
Adobe spouští veřejné betatestování aplikace Photoshop Express