Asistentka
... podpora řediteli společnosti (koordinace harmonogramu, organizace a zařizování služebních cest atd. ...
Vaší pracovní náplní bude :
- .)
- organizace porad managementu, celofiremních porad
- podpora obchodnímu a marketingovému týmu
- administrativní činnost spojená s bezproblémovým chodem společnosti
- komunikace s tuzemskými i zahraničními obchodními partnery slovem i písmem
- komunikace v ČJ i AJ
- aktivní účast na realizaci projektů
- kontrola dodržování procesů ve společnosti a řešení vzniklých
situací
- sestavování statistik
- komunikace s úřady a institucemi
Požadujeme :
- min. středoškolské vzdělání
- plynulou znalost anglického jazyka – častá komunikace se zahraničím
a překlady
- dobrou znalost produktů MS Office, Internetu a orientace v oboru IT
- vynikající vyjadřovací schopnosti, kvalitní písemný projev
- odbornou způsobilost pro řízení motorového vozidla (sk. B)
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme :
- zajímavou a zodpovědnou práci
- odpovídající platové podmínky a prémiové ohodnocení podle
schopností a pracovního úsilí
- možnost individuálního osobního vzdělávání
- kvalitní vnitrofiremní komunikaci a firemní kulturu
Místo pracoviště : Brno
Nástup : ihned
Článek AEC s.r.o. ze dne 13. února 2007 - úterý
Další články od AEC s.r.o.