logo Alcatel-Lucent Czech, s.r.o.

Alcatel-Lucent představuje novou softwarovou sadu Genesys 8

Alcatel-Lucent uvádí na trh nejnovější verzi softwarového řešení Genesys pro poskytování zákaznické péče a řízení provozu firemních call center. Komplexní balík sady nástrojů postavený na otevřené technologické platformě integruje veškerou komunikaci se zákazníky a zefektivňuje provoz center klientské péče.

Software Genesys 8 umožňuje firmám jednoduchou a koordinovanou komunikaci se zákazníky napříč všemi komunikačními kanály : e-mail, telefon, web, fax či klasická pošta. Komunikace s kontaktními centry je nyní pro zákazníky podstatně komfortnější. Nová verze má integrovaného správce komunikace (konverzací) a kontextu konverzace, který synchronizuje veškerou komunikaci mezi zákazníkem a firmou. To se děje bez ohledu na to, kde se operátor call centra fyzicky nachází, jestli komunikace probíhá napřímo přes telefon či internet nebo sociální sítě.

Genesys 8 integruje všechny interakce se zákazníkem

Zákazník má k dispozici snadno dostupný servis prostřednictvím jakéhokoliv komunikačního kanálu, který si vybere. Navíc operátoři call centra mají vždy po ruce kontext probíhající konverzace se zákazníkem, a to bez ohledu na dobu či komunikační kanál, přes který byl dotaz vznesen.

Nový nástroj Genesys Conversation Manager s integrovanou funkcí Context Services dokáže holistickým způsobem zachytit průběh konverzace mezi firmou a zákazníkem. Umí dát dohromady často nespojitá komunikační vlákna, která běžně představují významnou překážku pro komunikaci mezi různými částmi firmy nebo při využití různých komunikačních kanálů.

"Spotřebitelé a nové technologie mění způsoby komunikace. Péče o zákazníky na to musí reagovat - musí udržovat kontext a kontinuitu, což se dlouho ukazovalo jako velice obtížná překážka," řekl Nicolas de Kouchkovsky, marketingový ředitel divize podnikových aplikací společnosti Alcatel-Lucent, a dodal: "Genesys 8 poskytuje uživatelům přesně ty služby, jaké jsou v prostředí orientovaném na zákazníka třeba."

Základní platforma Genesys 8 má tyto klíčové funkce

Jádrem Genesys 8 je nová integrovaná platforma, rozhraní a vývojové prostředí, které nabízí zjednodušenou správu a podstatně jednodušší implementaci.

Firemní uživatelé budou profitovat hlavně z těchto atributů :

Platforma Genesys 8 a administrativní nástroje tvoří konzistentní řešení, které zjednodušuje obsluhu zákazníka firmy jakékoli velikosti. Nový softwarový balík integruje všechny aplikace klientského centra. Tím je maximálně efektivně využit otevřený přístup k technologii a infrastruktuře, včetně telefonů, CRM aplikací, sjednocených komunikací, klientských databází a dalšího softwaru. Genesys 8 rovněž efektivně využívá zavedené standardy, jako je Session Initiation Protocol (SIP), což je hlavní standard pro IP.

Platforma Genesys 8 má několik modulárních řešení

Sada doplňkových řešení Genesys dokonale navazuje na platformu Genesys 8.

Tato modulární řešení usnadňují implementaci softwaru i mimo kontaktní centrum, a to v nejrůznějších prostředích :

Další články k tématům - centra - komunikace - platforma - řešení - telefon - Nicolas Kouchkovsky

Článek Alcatel-Lucent Czech, s.r.o. ze dne 4. června 2010 - pátek

Další články od Alcatel-Lucent Czech, s.r.o.