logo Alcatel-Lucent Czech, s.r.o.

OpenTouch: nová platforma Alcatel-Lucent pro správu firemní komunikace

Vedle multimediální komunikace OpenTouch umožňuje také spouštění různých aplikací a přístup k řadě nových služeb. OpenTouch dokáže propojit uživatele s různými zařízeními, podporuje videohovory, mobilní aplikace a sociální sítě.

Novinka dokáže propojit uživatele s různými komunikačními zařízeními a mění tak uzavřenou hlasovou komunikaci v plynulou konverzaci s využitím široké škály aplikací a služeb. OpenTouch přináší firmám výkonnější nástroj ke správě komunikace včetně podpory videohovorů, mobilních aplikací a sociálních sítí.

Alcatel-Lucent OpenTouch je postaveno na zcela nové ucelené platformě představené na podzim roku 2010. Využívá řešení Genesys SIP Server a OmniPCX Enterprise. Díky nim nabízí ucelenou a otevřenou architekturu, která podporuje vícestrannou firemní multimediální komunikaci na různých zařízeních. "Uživatelé mohou plynule přecházet z jednoho zařízení na druhé nebo v reálném čase pozvat do probíhající konverzace další osoby. Díky OpenTouch mají snazší přístup ke službám, lidem i informacím, které mohou výrazně urychlit rozhodovací procesy a snížit provozní náklady," říká Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.

Zjednodušuje správu aplikací

OpenTouch přináší firemnímu IT oddělení unifikovaný systém správy aplikací pro sjednocenou komunikaci, která se doposud řešila pomocí mnoha spojených nezávislých systémů. K vytvoření jednotlivých uživatelů je nyní z centrálního uzlu potřeba jen zlomek dříve potřebných parametrů. Všechny se provádějí v reálném čase, takže nová komunikační řešení lze implementovat rychleji a snadněji.

"Firmy si často kladou otázky, jak začlenit širokou škálu komunikačních kanálů, skupin a zařízení, jež využívají jejich zaměstnanci nebo klienti, do firemní sítě," dodává Miloslav Kapeš. "Jen díky podpoře otevřených technologií, jako je například SIP, bude firemní IT schopno podporovat různé technologie a kanály způsobem, pro který jsou navrženy."

Komunikace není omezena počtem zařízení

Platforma OpenTouch využívá otevřený přístup, který těží z dlouholetých zkušeností společnosti Alcatel-Lucent v oblasti komunikace a klientských služeb. "Díky OpenTouch mohou firemní zaměstnanci a zákazníci efektivně využít vzájemnou multimediální, vícestrannou komunikaci, která není omezena počtem připojených zařízení," uzavírá Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.

Nové softwarové řešení zahrnuje Alcatel-Lucent OpenTouch Business Edition, což je multimediální komunikační nástroj pro střední segment trhu, který může být instalován buď přímo u zákazníka, nebo lze jeho provoz hostovat a poskytovat jako službu. Současná verze podporuje až 1500 uživatelů. Verze pro 3000 zařízení bude dostupná v červnu tohoto roku.

Součástí platformy OpenTouch je i Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone. Jde o zařízení na bázi řešení "smart deskphone" (chytrý stolní telefon), které obohacuje firemní komunikaci a produktivitu práce.

Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone

představuje novou éru přístupu k aplikacím a dalším funkcím, které dosud byly stolním telefonům značně vzdálené. Telefon je unikátní zcela novým softwarem a otevřeným rozhraním. Tím obohacuje firemní komunikaci o multimediální aplikace a zcela nové uživatelské rozhraní. Telefon nabízí standard chytrého telefonu v kombinaci se zabezpečením, kvalitou a spolehlivostí pevné linky. Je vybaven sedmipalcovým dotykovým displejem s LED podsvícením, kontextovou zpětnou vazbou, možností připojení přes Bluetooth a USB pro periferie.

Článek Alcatel-Lucent Czech, s.r.o. ze dne 26. dubna 2011 - úterý

Další články Alcatel-Lucent Czech, s.r.o.