logo ALGOTECH, s.r.o.

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

Algotech představí na odborné konferenci Avaya Forum 2014 svůj nejnovější produkt AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu. Akce se koná 3.9. 2014 v konferenčním centru City Tower - Praha 4.

Již tradiční akce Avaya Forum proběhne letos 3.9. 2014 v konferenčním centru City Tower v Praze 4. Společnost Algotech jako Platinum partner společnosti Avaya vystoupí na akci s prezentací, ve které představí svůj nejnovější produkt - Kontaktní centrum v cloudu.

Algotech uvedl tento produkt na trh v letošním roce pod obchodním názvem AlgoCC. Společnost ho vyvinula na špičkových a osvědčených technologiích a na základě dlouhodobých zkušeností s řešeními a implementací pro kontaktní centra.

AlgoCC je řešení kontaktního centra provozované na technologické platformě Algocloud a nabízené formou služby (SaaS). AlgoCC zajišťuje kompletní sadu funkcí pro interakci s klienty, včetně automatické distribuce hovorů (ACD), multimediálních komunikačních kanálů (hlas, e-mail, SMS, webchat), aplikačního rozhraní pro operátory, reportingu, nahrávání hovorů a řízení kvality.

Kontaktní centrum, které je poskytnuto formou služby, klade minimální nároky na počáteční investice, přenáší odpovědnost za provoz aplikací a technologií na dodavatele řešení a zajištuje smluvní vztah postavený na garanci provozních parametrů (SLA). Pro zákazníka odpadá starost o udržování systému v provozu a řešení případných technických nesnází.

Zákazník se tak může plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle. AlgoCC řešení umožnuje vysokou úroveň komunikace s klienty, efektivní fungování agentů a detailní přehled o provozu pro supervizory a management společnosti.

Zástupce generálního ředitele společnosti Algotech, Josef Pavlis, k tomu uvedl: "Produkt AlgoCC se setkává s velkým zájmem a již dnes je jedním z našich klíčových produktů, čemuž nasvědčuje i pečlivě plánovaný další rozvoj produktu na několik let dopředu postavený na potřebách zákazníků a na odborných marketingových analýzách, kde všechny trendy pečlivě sledujeme a vyhodnocujeme. Věříme, že AlgoCC se stane průlomovým produktem v oblasti kontaktních center, a to nejen v České republice."

Avaya Forum 2014 – program konference:

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 20. srpna 2014 - středa

Další články ALGOTECH, s.r.o.

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste

Business Intelligence workshop

Produktový brunch DNS k tématům VoIP, IP office, cloud a CRM

Komunikační infrastruktura Avaya na ZOH 2014 Soči

Úspěšná spolupráce Algotech a ČVUT

Josef Pavlis je Výkonným zástupcem generálního ředitele Algotech

Algotech komunikuje se zákazníky i odbornou veřejností na sociálních sítích