logo ALGOTECH, s.r.o.

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

Algotech představí na odborné konferenci Avaya Forum 2014 svůj nejnovější produkt AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu. Akce se koná 3.9. 2014 v konferenčním centru City Tower - Praha 4.

Již tradiční akce Avaya Forum proběhne letos 3.9. 2014 v konferenčním centru City Tower v Praze 4. Společnost Algotech jako Platinum partner společnosti Avaya vystoupí na akci s prezentací, ve které představí svůj nejnovější produkt - Kontaktní centrum v cloudu.

Algotech uvedl tento produkt na trh v letošním roce pod obchodním názvem AlgoCC. Společnost ho vyvinula na špičkových a osvědčených technologiích a na základě dlouhodobých zkušeností s řešeními a implementací pro kontaktní centra.

AlgoCC je řešení kontaktního centra provozované na technologické platformě Algocloud a nabízené formou služby (SaaS). AlgoCC zajišťuje kompletní sadu funkcí pro interakci s klienty, včetně automatické distribuce hovorů (ACD), multimediálních komunikačních kanálů (hlas, e-mail, SMS, webchat), aplikačního rozhraní pro operátory, reportingu, nahrávání hovorů a řízení kvality.

Kontaktní centrum, které je poskytnuto formou služby, klade minimální nároky na počáteční investice, přenáší odpovědnost za provoz aplikací a technologií na dodavatele řešení a zajištuje smluvní vztah postavený na garanci provozních parametrů (SLA). Pro zákazníka odpadá starost o udržování systému v provozu a řešení případných technických nesnází.

Zákazník se tak může plně soustředit na vlastní podnikání a obchodní cíle. AlgoCC řešení umožnuje vysokou úroveň komunikace s klienty, efektivní fungování agentů a detailní přehled o provozu pro supervizory a management společnosti.

Zástupce generálního ředitele společnosti Algotech, Josef Pavlis, k tomu uvedl: "Produkt AlgoCC se setkává s velkým zájmem a již dnes je jedním z našich klíčových produktů, čemuž nasvědčuje i pečlivě plánovaný další rozvoj produktu na několik let dopředu postavený na potřebách zákazníků a na odborných marketingových analýzách, kde všechny trendy pečlivě sledujeme a vyhodnocujeme. Věříme, že AlgoCC se stane průlomovým produktem v oblasti kontaktních center, a to nejen v České republice."

Avaya Forum 2014 – program konference:

Další články k tématům - Algocloud - analýza - Avaya - cloud - investice - konference - operátor - SaaS - SLA - SMS - Josef Pavlis - František Zeman

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne středa 20. srpna 2014

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste