logo ALGOTECH, s.r.o.

Algotech BSC po fúzi: obsazení manažerských pozic ve společnosti

Po fúzi společnosti Algotech s divizí Podnikových systémů společnosti BSC Praha, byly v Algotech BSC obsazeny pozice generálního a obchodního ředitele. Generálním ředitelem se stal František Zeman a pozici obchodního ředitele přijal Roman Kopecký.

František Zeman

František Zeman se stal po fúzi společností Algotech s Divizí podnikových systémů BSC Praha generálním ředitelem nově vzniklé společnosti Algotech BSC pro Českou a Slovenskou republiku. V oblasti ICT působí již od roku 1994, z toho 11 let v manažerských pozicích. Řadu let pomáhal rozvíjet prodej a budování call center přímo v zastoupení americké společnosti Avaya, od roku 2003 pak řídí společnost, která se zabývá aplikací technologií Avaya a její integrací.

V pozici generálního ředitele společnosti Algotech BSC je jeho cílem vybudovat silného a stabilního systémového integrátora v oblasti kontaktních center, podnikových informačních systémů, unifikované komunikace, přenosu videa a datových služeb v rámci středoevropského regionu. Ve volném čase se František věnuje rodině, cestování a relaxuje jako letecký instruktor.

Roman Kopecký

Roman Kopecký nastoupil po fúzi společností Algotech s Divizí podnikových systémů BSC Praha na pozici obchodního ředitele. Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a má zkušenosti v oblasti ICT od roku 2002, zejména pak v oblasti podnikových informačních systémů.

Před vznikem skupiny Algotech BSC působil v manažerských pozicích ve společnostech BSC Praha a ČSSI. Aktivně se účastnil řady mezinárodních projektů a od roku 2006 je také členem vedení mezinárodní společnosti InOne, která sdružuje evropské Oracle partnery.

Významně se angažuje ve spolupráci s vysokými školami a vědeckými organizacemi. Roman je ženatý, má jednu dceru a mezi jeho záliby patří zejména sport a cestování.

Další články k tématům - Avaya - ICT - InOne - Oracle - video - František Zeman - Roman Kopecký

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne pátek 15. dubna 2011

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste