logo ALGOTECH, s.r.o.

Algotech získal cenu za bankovní technologii

Algotech získal na konferenci Technobank 2008 letošní "Cenu za bankovní technologii" za prezentaci řešení vícekanálového kontaktního centra pro banky.

Mezi jeho výhody pro banky, pojišťovny a další finanční instituce patří vyšší úroveň služeb, rentabilita, celková efektivita prodeje prostřednictvím více různých komunikačních kanálů (hlas, e-mail, web, chat) a také účinnější vymáhání pohledávek.

Vítězné řešení vícekanálového (multimediálního) kontaktního centra spoléhá na Avaya Interaction Center, Avaya Media Server S8710 a Media Gateway G650, které naplňují potřeby bankovního telefonního a kontaktního centra.

"I když Algotech získal již řadu ocenění, je to poprvé, co byl uznán za nejlepšího poskytovatele technologických řešení pro banky, pojišťovny a další finanční instituce, a to dělá z této ceny mimořádný přírůstek do naší sbírky," řekl pan Aleksandar Bakoč, generální ředitel Algotech Serbia.

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 23. dubna 2008 - středa

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Algotech získal cenu za bankovní technologii