logo ALGOTECH, s.r.o.

Business Process Outsourcing v praxi

Společnosti Algotech a Atoda uvádějí na trh v rámci Business Process Outsourcingu nové produkty BOS a Eldok, které ukončí starosti s nutnými neproduktivními činnostmi a otvírají skutečně firmám dveře k tomu, aby se zbavily náročné a nákladné administrativy.

Společnosti Algotech a Atoda, působící v rámci mezinárodního konsorcia Algotech, uvedly minulý týden na trh novinku z oblasti Business Process Outsourcingu. Obě partnerské firmy se inspirovaly v zahraničí u firem, které již dnes běžně zajištují zadávání, zpracování a uchování dokumentů pro druhé subjekty. V České republice nyní tento koncept nabízejí společnosti Algotech a Atoda pod názvem BOS a Eldok.

Produkty BOS (Back Office Service) a Eldok (Elektronizace dokumentů) jsou dostupné pro všechny, kdo chtějí - ať již komplexně nebo částečně - řešit administrativu bez chybovosti, časových ztrát, vysokých nákladů a rizik plynoucích ze ztráty dokumentů.

Co je možné v rámci nabízené služby získat? Zajištění zejména opakujících se činností spojených s ukládáním dat do informačních systémů, např. zadávání objednávek, vyplňování formulářů, ručně vyplněných smluv, formulářů od obchodních zástupců nebo formulářů k průzkumům trhu, průzkumům spokojenosti atp., zpracování jakékoliv množství informací (objednávek, formulářů, zadání do systémů, archivací) včetně velkých objemů dat a transakcí. Klient získává přístup ke svým datům kdykoli a odkudkoli.

Generální ředitel společnosti Algotech František Zeman říká: "Pro firmy to znamená, že se mohou oprostit od administrativy a věnovat se svému core businessu. Odpadne jim chybovost, nespolehlivost, hledání dokumentů, nekonečné množství papírů, vše samozřejmě s garancí podle přísně nastavených SLA smluv."

Tomáš Kruppa, ředitel společnosti Atoda, dodává: "Máme vytvořené odpovídající zázemí, nastavené procesy, dokumenty uchováváme v datových archivech s časovými razítky a navíc ve vlastním vysoce zabezpečeném cloudovém centru, které patří z pohledu aplikací k nejkomplexnějším v regionu CEE."

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne středa 13. listopadu 2013

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste