logo Algotech, s.r.o.

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Nové moderní řešení call centra AlgoCC přináší kvalitnější a rychlejší odbavení volaných klientů a zvyšuje jeho efektivitu - při stejném počtu operátorů dokážete realizovat více projektů a rozšiřovat tak své podnikání.

Řešení callcentra od Algotechu je založeno na technologiích Avaya, která jsou desetiletím vývoje odzkoušené a v této oblasti absolutně nedostižné. I v dnešní moderní digitální době jsou plně přizpůsobené v plné dostupnosti i dalším kanálům v rámci omnichannel strategií jednotlivých uživatelů.

Rozběhnout i to nejjednodušší call centrum je úkol nejenom technologický, ale i konzultační. Cílem je technologicky podpořit samotnou strategii práce se zákazníkem - tuto pomoc a konzultační rozměr jsme plně připraveni poskytnout.

AlgoCC jako skvělá nadstavba je řešení, které již používá velká řádka zákazníků a my toto řešení neustále rozvíjíme a vylepšujeme podle aktuálních trendů a požadavků těch, kteří ho používají.

"Algotech pomáhá zákazníkům v oblasti komunikace, kontaktních center, ERP, CRM, GDPR, bezpečnosti a cloudu. Ve vlastním datovém centru umístěném v České republice, kde jsou uložena veškerá data, poskytujeme svým zákazníkům komfort osobní péče nejlepších specialistů, kteří nejsou roboti, ale kreativní odborníci. Ti jsou vám k dispozici 24 hodin denně sedm dnů v týdnu. To je to, co odlišuje náš cloud od ostatních," říká František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech.

Hlavní přednosti řešení AlgoCC:

Článek Algotech, s.r.o. ze dne 23. listopadu 2018 - pátek

Další články od Algotech, s.r.o.

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste

Business Intelligence workshop

Produktový brunch DNS k tématům VoIP, IP office, cloud a CRM

Komunikační infrastruktura Avaya na ZOH 2014 Soči

Úspěšná spolupráce Algotech a ČVUT

Josef Pavlis je Výkonným zástupcem generálního ředitele Algotech

Algotech komunikuje se zákazníky i odbornou veřejností na sociálních sítích