logo ALGOTECH, s.r.o.

Algotech komunikuje se zákazníky i odbornou veřejností na sociálních sítích

Společnost Algotech se dál přibližuje zákazníkům i odborné veřejnosti rozšířením svých komunikačních kanálů na sociálních sítích a umožňuje tak přímou komunikaci a vyjádření názorů pomocí Facebooku, Twitteru a LinkedIn.

Ačkoliv někteří odborníci považují komunikaci na sociálních sítích pro sektor B2B za nepříliš efektivní, společnost Algotech říká, že v nich vidí potenciál, jak ještě lépe poznat potřeby a požadavky zákazníků, kteří patří hlavně ke generacím X a Y, pro které jsou sociální sítě dnes již součástí života.

Už z tohoto důvodu nelze tyto moderní trendy ignorovat nebo k nim zaujmout pasivní stanovisko, a to zejména v oboru ICT, kam Algotech oborově patří.

V posledním kvartálu roku 2013 byla ve společnosti Algotech spuštěna komunikace na sociálních sítích Facebook a LinkedIn, v prosinci pak na Twitteru.

"Komunikace na sociálních sítích se nám osvědčuje. Na Facebooku se snažíme komunikovat spíše odlehčeným způsobem, LinkedIn a Twitter používáme hlavně pro odbornější komunikaci. Například možnost vyzkoušet si zdarma náš nový produkt Text-to-Speech v praxi využila v prosinci na sociálních sítích řada zájemců a my jsme získali tolik potřebnou zpětnou vazbu," říká Martina Koutníková, Marketing Manager společnosti Algotech.

 "Pomocí Facebooku se nám podařilo naplnit i další z cílů, který jsme sledovali, a to posílit také vnitrofiremní komunikaci. Naše společnost používání sociálních sítí podporuje, názor zaměstnanců je pro nás stejně důležitý. V měsíci prosinci měli například naši zaměstnanci možnost sledovat proces budování nových prostor sídla až po stěhování prakticky v přímém přenosu a zájem byl veliký", dodává Martina Koutníková.

Algotech je možné na sociálních sítích najít na Facebooku pod Algotech Czech Republic, na Twitteru pod AlgotechCZ a na LinkdedIn pod Algotech Czech Republic.

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 14. ledna 2014 - úterý

Další články ALGOTECH, s.r.o.

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste

Business Intelligence workshop

Produktový brunch DNS k tématům VoIP, IP office, cloud a CRM

Komunikační infrastruktura Avaya na ZOH 2014 Soči

Úspěšná spolupráce Algotech a ČVUT

Josef Pavlis je Výkonným zástupcem generálního ředitele Algotech

Algotech komunikuje se zákazníky i odbornou veřejností na sociálních sítích