logo ALGOTECH, s.r.o.

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu, poskytuje komplexní funkcionalitu kontaktního centra včetně automatické distribuce kontaktů a možnosti výběru klientem preferované metody komunikace - hlas, e-mail, SMS, webchat apod.

Společnosti Algotech a Hifour - autor a provozovatel aplikace Balíkonoš.cz, připravily společnou nabídku propojující výhody kontaktního centra a logistiky. První produktový brunch proběhl 11.2. 2015 v prostorách Algotechu. To, že o produkt je zájem, svědčí i účast na této akci. Další brunch se již připravuje.

"Již dnes je zřejmé, že produkt najde své uplatnění. Firmy oceňují jak jednoduché, stabilní a integrovatelné řešení kontaktního centra nabízející množství funkcí dle jejich vlastního výběru, tak přidanou hodnotu spočívající v tom, že se pracovníci kontaktního centra nemusejí zabývat dalšími činnostmi, které obstará právě Balíkonoš.cz. Šetření náklady je zřejmé," říká Martina Koutníková, Marketing Manager společnosti Algotech.

Balíkonoš.cz společnosti Hifour s.r.o. je místem sdružujícím všechny zásilky - listovní, balíkové a dnes i paletové či kontejnerové. Na jednom místě tak zákazníci mají přehled o kompletním dění jejich logistiky. V případě call center se jedná především o přehled odeslaných zákaznických smluv určených k podpisu.

Balíkonoš.cz není jen aplikace pro správu zásilek, ale pro své zákazníky zajišťuje speciální kurýrní služby, počínaje službami lettershopu (tisk a kompletace zásilek dle požadavků), přes distribuci a ověření totožnosti, podpis smlouvy, ofocení dokladů, následnou kontrolu a doručení podepsané smlouvy zpět do call centra či na jinou adresu.

Řešení AlgoCC dále zajišťuje aplikaci pro operátory, reporting aktuálního i uplynulého provozu, nahrávání hovorů a řízení kvality. Společný produkt pomůže všude tam, kde potřebují služby call centra „očistit“ od prací, které nejsou jejich core businessem, např. služeb spojených s logistikou - objednávky, smlouvy, balení a distribuce zboží nebo i jeho skladování.

"Spojení obou produktů přináší zákazníkům řadu výhod, zřejmých na první pohled. Neznám nikoho, kdo dnes nepotřebuje šetřit náklady a pracovat efektivněji. Vše přizpůsobíme na míru potřebám zákazníka s možností vytvářet a sledovat zásilky od vzniku a kompletace až po zpětné doručení, to vše přehledně na jednom místě," vysvětluje Matin Jareš, Business Director společnosti Hifour.

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 18. února 2015 - středa

Další články ALGOTECH, s.r.o.

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste

Business Intelligence workshop

Produktový brunch DNS k tématům VoIP, IP office, cloud a CRM

Komunikační infrastruktura Avaya na ZOH 2014 Soči

Úspěšná spolupráce Algotech a ČVUT

Josef Pavlis je Výkonným zástupcem generálního ředitele Algotech

Algotech komunikuje se zákazníky i odbornou veřejností na sociálních sítích