logo ALGOTECH, s.r.o.

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu, poskytuje komplexní funkcionalitu kontaktního centra včetně automatické distribuce kontaktů a možnosti výběru klientem preferované metody komunikace - hlas, e-mail, SMS, webchat apod.

Společnosti Algotech a Hifour - autor a provozovatel aplikace Balíkonoš.cz, připravily společnou nabídku propojující výhody kontaktního centra a logistiky. První produktový brunch proběhl 11.2. 2015 v prostorách Algotechu. To, že o produkt je zájem, svědčí i účast na této akci. Další brunch se již připravuje.

"Již dnes je zřejmé, že produkt najde své uplatnění. Firmy oceňují jak jednoduché, stabilní a integrovatelné řešení kontaktního centra nabízející množství funkcí dle jejich vlastního výběru, tak přidanou hodnotu spočívající v tom, že se pracovníci kontaktního centra nemusejí zabývat dalšími činnostmi, které obstará právě Balíkonoš.cz. Šetření náklady je zřejmé," říká Martina Koutníková, Marketing Manager společnosti Algotech.

Balíkonoš.cz společnosti Hifour s.r.o. je místem sdružujícím všechny zásilky - listovní, balíkové a dnes i paletové či kontejnerové. Na jednom místě tak zákazníci mají přehled o kompletním dění jejich logistiky. V případě call center se jedná především o přehled odeslaných zákaznických smluv určených k podpisu.

Balíkonoš.cz není jen aplikace pro správu zásilek, ale pro své zákazníky zajišťuje speciální kurýrní služby, počínaje službami lettershopu (tisk a kompletace zásilek dle požadavků), přes distribuci a ověření totožnosti, podpis smlouvy, ofocení dokladů, následnou kontrolu a doručení podepsané smlouvy zpět do call centra či na jinou adresu.

Řešení AlgoCC dále zajišťuje aplikaci pro operátory, reporting aktuálního i uplynulého provozu, nahrávání hovorů a řízení kvality. Společný produkt pomůže všude tam, kde potřebují služby call centra „očistit“ od prací, které nejsou jejich core businessem, např. služeb spojených s logistikou - objednávky, smlouvy, balení a distribuce zboží nebo i jeho skladování.

"Spojení obou produktů přináší zákazníkům řadu výhod, zřejmých na první pohled. Neznám nikoho, kdo dnes nepotřebuje šetřit náklady a pracovat efektivněji. Vše přizpůsobíme na míru potřebám zákazníka s možností vytvářet a sledovat zásilky od vzniku a kompletace až po zpětné doručení, to vše přehledně na jednom místě," vysvětluje Matin Jareš, Business Director společnosti Hifour.

Další články k tématům - balík - cloud - logistika - operátor - reporting - SMS - tisk - zásilky - Martina Koutníková - Matin Jareš

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne středa 18. února 2015

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste