logo ALGOTECH, s.r.o.

Nejnovější trendy v CRM a ERP představil Algotech pro zákazníky na Slovensku

Zákaznický den Algotechu na Slovensku byl zaměřen na nejnovější trendy v oblasti řešení CRM, Avaya Kontaktních center a Oracle ERP. Byla také představena vyšší forma spolupráce s firmou ASBIS, která se stává partnerem Algotechu pro řešení ORACLE a IBM na Slovensku.

Společnost Algotech uspořádala 20.6. 2012 zákaznický den pro své zákazníky na Slovensku. Akce, která proběhla v hotelu Chopin Bratislava za účasti partnerských společností Oracle, Avaya a Sugar CRM, se setkala s velmi pozitivním ohlasem.

Zákaznický den společnosti Algotech na Slovensku proběhl v letošním roce poprvé a stal se základem pro akci, ze které bude díky velkému zájmu účastníků vytvořeno do budoucna tradiční setkání jak pro stávající, tak potenciální zákazníky.

Velký zájem vzbudila prezentace o řešení společnosti Algotech nazvaném Algocloud, které spojuje všechna nabízená řešení partnerů a poskytuje zcela novou atraktivní možnost využívat nejnovější technologie jako službu v cloudu.

"Slovensko je naším dalším strategickým cílem. Potvrdilo se nám, že naše pobočka na Slovensku byla dobrým krokem a zájem zákazníků na zákaznickém dni předčil očekávání, což nás velmi potěšilo", říká František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech.

Roman Kopecký, obchodní ředitel společnosti dodává: "Slovenský trh má velký obchodní potenciál a je pro nás strategicky velmi důležitý."

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 29. června 2012 - pátek

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

ManDay.it 2018