Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 22. - 23.5. 2014 již tradiční Zákaznický den, který v letošním roce proběhl v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Celý program - odborná i neformální část, byly letos propojeny s cestováním a téměř 150 účastníků akce se tedy rozhodně nenudilo.
Zákaznický den společnosti Algotech se stal již tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálními zákazníky a partnery. V letošním roce podpořila Zákaznický den kromě významných odborných partnerů jako Avaya, Oracle, Hewlett-Packard, NICE, Westcon, Avnet, Sefira a SugarCRM také řada mediálních partnerů, což celou akci posunulo blíže k odborné veřejnosti a dalším zájemcům o potenciální spolupráci, kteří měli možnost také tuto akci navštívit a získat další informace ze světa ICT.
Samozřejmostí bylo také sdílení best practice, ve kterých se stávající zákazníci, v letošním roce konkrétně Komerční banka a Lama mobile, podělili o zkušenosti ze spolupráce se společností Algotech na vlastních projektech. Nedílnou součástí akce byly také technické koutky, kde byli zákazníkům a všem zájemcům k dispozici jak specialisté a konzultanti společnosti a partnerů, tak produkty k vyzkoušení.
Akce byla ve večerní části doplněna panelovou diskusí s polárníkem Miroslavem Jakešem a ředitelem cestovní kanceláře Adventura Petrem Novotným.
"Jsem hrdý na to, že se z akce naší společnosti postupně stává jedno z nejvýznamnějších míst setkání předních ICT společností, jejich zákazníků a ICT odborníků. V letošním roce jsme na Zákaznickém dni představili spolu s partnery akce opět řadu novinek, které, jak pevně věříme, zákazníky zaujmou," říká generální ředitel společnosti František Zeman.
"Jsme potěšeni, že nás naši zákazníci, jak vyplývá i ze závěrů uspořádané ankety, vnímají jako preferovaného a velmi spolehlivého partnera, protože to jen potvrzuje, že hodnoty, na kterých v naší společnosti stavíme, jsou správné. Naším cílem je budování dlouhodobých vztahů s našimi zákazníky, a to nelze bez důvěry, spolehlivosti a zejména osobního přístupu, který se snažíme v naší společnosti plně realizovat ve vztahu ke všem našim zákazníkům. Také bych chtěl účastníkům akce poděkovat za to, že v rámci Zákaznického dne podpořili náš Nadační fond Algo. Získané prostředky budou hned využity ve prospěch potřebných, protože žádostí našemu fondu neustále přibývá, a my jsme rádi, že můžeme pomoci," dodává František Zeman.
Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 28. května 2014 - středa
Profesionální správa a řízení obsahu jako služba
Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie
Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky
Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu
Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků
Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu
Případové studie Algotech na Oracle Day 2014
ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON
Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců
Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day
AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014
ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců
Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle
AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu
Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení
Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT
ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency
Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského
Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA
Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014
Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata
Zájem o chytrá IT řešení roste
Business Intelligence workshop
Produktový brunch DNS k tématům VoIP, IP office, cloud a CRM
Komunikační infrastruktura Avaya na ZOH 2014 Soči
Úspěšná spolupráce Algotech a ČVUT
Josef Pavlis je Výkonným zástupcem generálního ředitele Algotech
Algotech komunikuje se zákazníky i odbornou veřejností na sociálních sítích