logo ALGOTECH, s.r.o.

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Zákazníci oceňují zejména přínos služby při řešení servisních požadavků v oblasti ICT. Service Desk, který právě oslavil své roční výročí, se stal jednou z významných konkurenčních výhod Algotechu.

Service Desk Algotechu je provozován v režimu 24 x 7 x 365 a není jen místem, kde jsou pouze zaznamenávány a spravovány požadavky a události v oblasti IT. Ve společnosti Algotech je místem, kde se většina těchto požadavků přímo řeší. Algotech, který je známý jako průkopník a leader cloudových technologií v České republice, tak opět zabodoval.

Service Desk bývá ve většině případů primárním centrálním bodem pro kontakt se všemi uživateli IT, kde jsou zaznamenávány a spravovány veškeré incidenty, servisní požadavky a události. Je také rozhraním pro všechny ostatní procesy a činnosti provozu služeb.

Z pohledu uživatele jde o kontaktní místo, kde může hlásit problémy a požadavky a kde mu budou poskytnuty relevantní a přesné informace k daným případům. Společnost Algotech šla ale s přebudováním původního Help Desku, který plnil tyto úkony, výrazně dále.

"Jsme rádi, že vybudovaný Service Desk splnil očekávání naší společnosti a našich zákazníků. Od počátku se snažíme o zahájení řešení každého požadavku do jedné hodiny a během této hodiny také získání kvalifikovaného odhadu o tom, jak moc je věc náročná a urgentní, což našim zákazníkům dává jasné informace pro jejich další práci a rozhodování, což velmi oceňují. Neklademe si však malé cíle a rozvoj Service Desku v letošním roce bude dále pokračovat. Zároveň se pracoviště stalo tzv. inkubátorem mladých talentů, kteří později nacházejí uplatnění na dalších místech v naší společnosti," říká Petr Loužecký, ředitel Centra sdílených služeb společnosti Algotech.

Díky zajištění skutečně kvalitního personálnímu obsazení a díky spolupráci zaměstnanců uvnitř celé společnosti Algotech mohlo být v lednu 2014 vybudováno pracoviště Service Desku vybavené nejmodernější technologiemi. Tento krok se ukázal jako zásadní, protože přispěl jak k větší spokojenosti zákazníků, pokud jde o flexibilitu a rychlost řešení, tak i poskytovaný aktivní monitoring pro zákazníky společnosti.

Zároveň tak díky tomu společnost Algotech uvolnila ruce konzultantům a vývojářům, což má obrovský vliv na růst businessu a celé společnosti, která v loňském roce vyrostla personálně na 100 zaměstnanců a získala mnoho dalších zákazníků.

Další články k tématům - monitoring - ocenění - servis - zaměstnanci - Petr Loužecký

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne úterý 13. ledna 2015

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste