logo ALGOTECH, s.r.o.

Zákaznický den Algotech 2013 představil chytrá řešení v cloudu

Letos na Zákaznickém dni Algotech představili spolu s partnery akce - společnostmi AVAYA, Oracle, NICE, Hewlett-Packard, Avnet a Jabra, řadu novinek. Účastníci odborné konference si také prohlédli prostory Centra sdílených služeb v Libčicích nad Vltavou.

Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 23. - 24.5. 2013 již tradiční Zákaznický den, tentokrát v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Celý program - odborná i neformální část - byly letos propojeny s kulturou a 140 účastníků akce se rozhodně nenudilo.

V letošním roce podpořila Zákaznický den kromě významných odborných partnerů jako Avaya, Oracle, Hewlett-Packard, NICE, Anect a Jabra také řada mediálních partnerů, což celou akci posunulo blíže k odborné veřejnosti a dalším zájemcům o potenciální spolupráci, kteří měli možnost také tuto akci navštívit a získat další informace ze světa ICT.

Zákaznický den Algotech se stal již tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálními zákazníky a partnery. V letošním roce se díky rozsáhlé mediální podpoře akce také otevřela pro odbornou veřejnost a další zájemce. Na zákaznickém dni byly představeny novinky týkající se dění ve společnosti a nabízených řešení, produktů a služeb společnosti Algotech a jejích partnerů.

Samozřejmostí bylo také sdílení best practice, ve kterých se stávající zákazníky podělili o zkušenosti ze spolupráce se společností Algotech na vlastních projektech. Nedílnou součástí akce byly také technické koutky, kde byli zákazníkům a všem zájemcům k dispozici jak specialisté a konzultanti společnosti a partnerů, tak produkty k vyzkoušení. Akce byla ve večerní části doplněna koncertem JUDr. Iva Jahelky.

"Jsme opravdu velmi hrdí na to, že se pro naše zákazníky a partnery Zákaznický den naší společnosti stává tak významnou akcí, což dokazuje stále rostoucí počet - v letošním roce téměř 140 účastníků. Velmi si vážíme důvěry našich zákazníků a partnerů a také víme, jak zavazující tato důvěra je", říká František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech.

"Proto se snažíme naplnit naše záměry skutečným poskytováním chytrých řešení a výjimečných služeb, které deklarujeme ve firemním mottu. Zároveň jsme rádi, že se potvrzuje naše strategie, kterou jsme před pár lety zvolili, a to cloudová řešení. Řada účastníků akce využila také možnosti znovu si prohlédnout naše Centrum sdílených služeb, a to již za plného provozu. Také bych chtěl účastníkům akce poděkovat za to, že na akci podpořili náš Nadační fond Algo,“" dodává František Zeman.

Zákaznický den Algotech 2013

Další články k tématům - Avaya - cloud - ICT - konference - Libčice - Oracle - František Zeman

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 27. května 2013 - pondělí

Další články od ALGOTECH, s.r.o.