logo ALGOTECH, s.r.o.

Zákaznický den Algotech 2013 představil chytrá řešení v cloudu

Letos na Zákaznickém dni Algotech představili spolu s partnery akce - společnostmi AVAYA, Oracle, NICE, Hewlett-Packard, Avnet a Jabra, řadu novinek. Účastníci odborné konference si také prohlédli prostory Centra sdílených služeb v Libčicích nad Vltavou.

Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 23. - 24.5. 2013 již tradiční Zákaznický den, tentokrát v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Celý program - odborná i neformální část - byly letos propojeny s kulturou a 140 účastníků akce se rozhodně nenudilo.

V letošním roce podpořila Zákaznický den kromě významných odborných partnerů jako Avaya, Oracle, Hewlett-Packard, NICE, Anect a Jabra také řada mediálních partnerů, což celou akci posunulo blíže k odborné veřejnosti a dalším zájemcům o potenciální spolupráci, kteří měli možnost také tuto akci navštívit a získat další informace ze světa ICT.

Zákaznický den Algotech se stal již tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálními zákazníky a partnery. V letošním roce se díky rozsáhlé mediální podpoře akce také otevřela pro odbornou veřejnost a další zájemce. Na zákaznickém dni byly představeny novinky týkající se dění ve společnosti a nabízených řešení, produktů a služeb společnosti Algotech a jejích partnerů.

Samozřejmostí bylo také sdílení best practice, ve kterých se stávající zákazníky podělili o zkušenosti ze spolupráce se společností Algotech na vlastních projektech. Nedílnou součástí akce byly také technické koutky, kde byli zákazníkům a všem zájemcům k dispozici jak specialisté a konzultanti společnosti a partnerů, tak produkty k vyzkoušení. Akce byla ve večerní části doplněna koncertem JUDr. Iva Jahelky.

"Jsme opravdu velmi hrdí na to, že se pro naše zákazníky a partnery Zákaznický den naší společnosti stává tak významnou akcí, což dokazuje stále rostoucí počet - v letošním roce téměř 140 účastníků. Velmi si vážíme důvěry našich zákazníků a partnerů a také víme, jak zavazující tato důvěra je", říká František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech.

"Proto se snažíme naplnit naše záměry skutečným poskytováním chytrých řešení a výjimečných služeb, které deklarujeme ve firemním mottu. Zároveň jsme rádi, že se potvrzuje naše strategie, kterou jsme před pár lety zvolili, a to cloudová řešení. Řada účastníků akce využila také možnosti znovu si prohlédnout naše Centrum sdílených služeb, a to již za plného provozu. Také bych chtěl účastníkům akce poděkovat za to, že na akci podpořili náš Nadační fond Algo,“" dodává František Zeman.

Zákaznický den Algotech 2013

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 27. května 2013 - pondělí

Další články ALGOTECH, s.r.o.