logo ALGOTECH, s.r.o.

Zákaznický den Algotech

Společnost Algotech uspořádala ve dnech 24. - 25.5. 2012 již tradiční "Zákaznický den" - tentokrát v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Celý program se nesl v duchu blížících se olympijských her a zajímavou show sledovalo více než 120 účastníků akce.

Zákaznický den společnosti Algotech se stal již tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálním zákazníky, na kterém jsou představeny novinky týkající se dění ve společnosti a produktů, informace od partnerů a zejména zákazníky velmi pozitivně přijímané case study, ve kterých jsou zákazníky prezentovány projekty, jejich přínosy, ale i úskalí, postup řešení a implementace včetně harmonogramu.

Samozřejmostí jsou také technické koutky, kde jsou zákazníkům k dispozici jak produkty k vyzkoušení, tak specialisté a konzultanti společnosti.

"Od letošního roku, v souvislosti s provedeným rebrandem názvu společnosti, jsme zvolili také nové motto, které nás lépe vystihuje, a to Algotech - chytrá řešení, které je postaveno na 5 základních bodech zobrazených v symbolech", říká František Zeman, generální ředitel společnosti.

Dodáváme chytrá řešení podporující růst businessu našich zákazníků, řešení, která do sebe zapadají jako skládačka puzzle. Respektujeme požadavky a přání zákazníků, a proto tato řešení nabízíme nově také v cloudu. Naše chytrá řešení stojí na kvalitě, bezpečnosti, účelnosti a efektivitě a jsou podporovaná partnerstvím se zákazníky, obchodními partnery a naší aktivní spoluprací s významnými aliancemi a vysokými školami.

Podporujeme vzdělávání našich zaměstnanců, protože jsou naším největším kapitálem a vážíme si jich. A protože nejsme na světě sami, ale je okolo nás mnoho těch, kteří potřebují naši pomoc, nezapomínáme na ně a pomáháme s Algo Nadačním fondem. Taková je naše filozofie, která se dle ohlasu ze Zákaznického dne našim zákazníkům líbí.

Obchodní ředitel společnosti Roman Kopecký dodává: "Zákaznický den je pro nás jednou z nejvýznamnějších akcí v roce. Naši zákazníci si již zvykli, že jsou otevřenou platformou pro výměnu zkušeností a načerpání nejnovějších informací z oboru kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa, datových služeb a nejnověji také právě cloudu.“"

V letošním roce se zákazníci mohli seznámit se žhavými novinkami produktů např. aplikacemi nabízenými v cloudu, novými produkty vyvíjenými společností Algotech, novinkami od partnerských společností Avaya, Oracle, SugarCRM, AudioCodes apod.

Další články k tématům - audio - Avaya - cloud - CRM - platforma - video - František Zeman - Roman Kopecký

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne čtvrtek 31. května 2012

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste