logo ALGOTECH, s.r.o.

Zákaznický den Algotech BSC

Společnost Algotech BSC uspořádala pro své zákazníky ve dnech 19. – 20.5. 2011 v hotelu Akademie v Choceradech Zákaznický den. Téměř 100 účastníků mělo možnost zhlédnout netradiční show, na které byl poprvé představen i videoklip o fúzi společnosti a také maskot společnosti.

Zákaznický den společnosti Algotech BSC byl první velkým hromadným setkáním zástupců společnosti s jejími zákazníky po fúzi společnosti Algotech s Divizí podnikových systémů společnosti BSC Praha. Společnost Algotech BSC, součást nadnárodní korporace Algotech a mezinárodní skupiny InOne, zde zákazníkům vysvětlila přínosy fúze, seznámila je s řadou novinek, které mohli také vidět v praxi, protože jak v rámci samotného programu, tak na produktových stáncích mimo hlavní sál byl k dispozici „ostrý“ provoz řady produktů včetně fundovaného vysvětlení od specialistů společnosti.

"Zákaznický den vnímáme nejen jako jedinečnou příležitost potkat se s našimi váženými zákazníky, ale zejména jako možnost prezentovat to nejlepší, co je v oblasti kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa a datových služeb k dispozici," říká František Zeman, generální ředitel společnosti.

Obchodní ředitel, Roman Kopecký, jeho slova potvrzuje: "Takováto setkání se zákazníky mají pro nás obrovský význam, zákazníci se nejen mohou uceleně seznámit s řadou produktů a služeb, ale mohou si i mezi sebou vyměnit řadu zkušeností, a nám jsou jejich potřeby, přání a požadavky impulzem k dalšímu rozvoji produktů a služeb."

Účastníci zákaznického dne mohli vidět např. produkt Spojovatelka jako nadstavbový produkt pro oblast Text-to-Speech, seznámili se s novinkami z oblasti aplikací Oracle, zejména s produktem JD Edwards a E-Business Suite, z oblasti AVAYA byl představen jeden z nejnovějších produktů Flare sloužící k zvýšení produktivity práce ve společnostech a k otevření více komunikačních kanálů (hlas, video) na jednom zařízení.

Zákazníci měli také možnost vidět výhody spojení BI (Business inteligence) s kontaktními centry a v neposlední řadě se seznámili s nejnovějším produktem společnosti Algotech BSC na monitorování kvality, dostupnosti a výkonu hlasových služeb - AlgoSYS, který vzbudil mimořádný zájem u většiny zákazníků.

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 30. května 2011 - pondělí

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Nové kurzy Počítačové školy Gopas