logo Aquasoft s.r.o.

Aquasoft boduje dvakrát v soutěži o Nejlepší případovou studii

Informační systém NEMO, vyvinutý společností Aquasoft, získal ocenění Nejlepší případová studie roku 2007 v oboru bankovnictví. Aquasoft zároveň s touto case study zvítězil i v kategorii Nejlepší design případové studie.

Do soutěže o Nejlepší případovou studii roku 2007, kterou letos opět vyhlásil časopis Business World, Aquasoft přihlásil informační systém NEMO. Ten slouží na podporu klíčových činností a zefektivnění provozu firem, působících v oblasti Asset a Property managementu.

"Obor realitního a investičního bankovnictví patří k nejrychleji se rozvíjejícím trhům, které jsme ve svém portfoliu nechtěli nechat stranou," říká Petr Franc, generální ředitel Aquasoftu. NEMO podle jeho slov umožňuje lepší práci s rozpočty a finančním výkaznictvím, zjednodušení fakturace nebo zrychlení rozpočtování projektů. Tento informační systém ocení tedy především investiční poradci a správci aktiv investičních fondů.

K ocenění Nejlepší case study, týkající se finančních a investičních služeb, Aquasoft přidal i prvenství za design případové studie. Petr Franc vítězství komentuje následovně : "Cenu za design vnímáme jako ohodnocení toho, že se v naší marketingové komunikaci snažíme jít jinou cestou." Podle něj je v současnosti u IT firem běžné komunikovat spíš v určité technokratické rovině, zaměřené na odborné aspekty IT. Aquasoft se naopak snaží o to, aby jeho sdělení byla jednoduchá, čistá a srozumitelná i pro laika. To se týká nejen obsahu, ale i formy.

Aquasoft v posledních letech sbírá různá ocenění pravidelně, jen v uplynulém roce získal statut finalisty soutěži Microsoft Industry Award 2007 (IS e-Vývoz) a dvakrát vybojoval prvenství za případovou studii v oblasti státní správy - v rámci Microsoft Industry Awards 2006 a v soutěži o Případovou studii roku 2006 časopisu Business World (IS pro výběr a správu spotřební daně).

Článek Aquasoft s.r.o. ze dne 7. prosince 2007 - pátek

Další články Aquasoft s.r.o.