logo Aquasoft s.r.o.

Aquasoft posiluje marketing

Aquasoft, přední firma v oblasti vývoje a dodávek informačních systémů, rozšiřuje své marketingové aktivity. Místo specialistky pro externí a interní komunikaci obsadila Lenka Knoflíčková.

Lenka Knoflíčková je od začátku srpna zodpovědná za veškeré marketingové aktivity společnosti. Jako specialistka pro komunikaci se bude podílet na zviditelnění značky Aquasoft, a také na budování a posilování vztahů se zákazníky a s obchodními partnery. Mezi ně patří středně velké a velké organizace působící jak ve státní správě, tak i v podnikové sféře. Knoflíčková se chce zaměřit hlavně na individuální přístup ke klientům, který je pro Aquasoft klíčový.

Knoflíčková do Aquasoftu přešla ze společnosti ČD - Telematika, kde pracovala jako Marketingová specialistka. Zde měla na starosti event marketing, interní a externí komunikaci. V minulosti se také zabývala PR, organizací benefičních akcí a komunikací s médii.

Lenka Knoflíčková vystudovala UK, Fakultu humanitních studií se zaměřením na Občanský sektor. Ve volném čase se ráda věnuje horské turistice, cyklistice, běhání, tenisu a cestování.

Článek Aquasoft s.r.o. ze dne 14. srpna 2009 - pátek

Další články od Aquasoft s.r.o.

tesena fest 2018