Vyšetřování vedené OFTELem, telekomunikační regulační institucí, zjistilo, že někteří zákazníci jsou stále poškozováni odklady v převedení ke svému zvolenému dodavateli služeb, stejně jako nepřesným účtováním. Řada zákazníků měla dokonce být zpoplatněna dvakrát za tu samou službu.
Nyní OFTEL vydal další příkaz proti BT, následující nařízení vydané v srpnu. Regulátor připustil, že BT udělal jistý pokrok, ale musí teď vydat metodický plán pro činnost, který bude BT potřebovat "za účelem zajištění významného zlepšení služby ."
Generální ředitel OFTELu David Edmonds varoval: "jestliže tam jsou nějaké významné přetrvávající problémy já budu zvažovat na začátku prosince další donucovací kroky."
Další stupeň v postupu regulátora by bylo vydat konečný příkaz, který by mohl, teoreticky, vést až ke zrušení licence BT.
Akce OFTELu reaguje na trvalé stížnosti okolo produktu BT Calls & Access, který má umožnit společnostem dodávat své vlastní telefonní služby zákazníkům přes síť BT.
V loňském roce OFTEL vydal konečný příkaz vůči BT po stížnostech na nedostatek přehlednosti v jeho fakturování a tarifních informacích.
Článek ze dne 5. listopadu 1999 - pátek