Trocha chaosu s Memobox Virtual, aneb jak to vlastně je
Vyrozumívání o nově uloženém vzkazu - pokud bylo dříve nastaveno - je stále funkční, nově se ale již teď nedá aktivovat, ale ani změnit nebo zrušit ...
Zjistili jsme, že účastníkům služby
Memobox Virtual, kteří již
dříve aktivovali vyrozumívání o uložení nové zprávy prostřednictvím volání
systému na zvolené telefonní číslo -
toto stále funguje
! Je to zajímavé, neboť z hlasového menu
Memobox Virtualu již
zmizela příslušná část pojednávající o nastavení a správě služby vyrozumívání.
Teď nastává paradoxní situace - ten, kdo by chtěl nyní udělat změnu nebo
dokonce vyrozumívání zrušit - NEMÁ JAK.
Že by to tak již bylo na věčné časy? Nechejme se překvapit !
Představte si ale například tuto situaci ze života :
- mám aktivováno vyrozumívání na mobil a potřebuji
cestovat do zahraničí
- jsem si vědom toho, že pokud využívám služeb
jiného než "mateřského operátora", se část finančních nákladů za přijaté
příchozí volání počítá i mé maličkosti
- to se mi moc nezamlouvá, a proto se snažím již předem
eliminovat možná "jalová příchozí volání" - tedy i vyrozumívání na můj
mobil, neboť z mých toulek Evropou vím moc dobře, že identifikace volajícího při
mezinárodním roomingu není vždy stoprocentní a nemusím tedy hned poznat, že volá můj
virtuální záznamníček, abych toto volání "shodil" a v klidu si poslechl
vzkaz zadarmo přes 0800, až se vrátím zpět domů
- přikročuji k preventivnímu opatření
- zrada - režim vyrozumívání mého Memobox
Virtualu nemohu změnit ani vypnout ...
Co teď s tím ?
- přivítáme Vaše zkušenosti a poznatky -
Článek ze dne 24. listopadu 1999 - středa