Český Telecom, a.s., zasílá podrobněji strukturovaný účet
Od dubna tohoto roku nahradí původní členění telefonního účtu jeho nová podoba.
Od dubna tohoto roku, kdy je zákazníkům zasíláno vyúčtování
za telefonní služby (telefonní účet) za měsíc březen, nahradí původní
členění telefonního účtu do skupin A (místní a vnitrouzlové hovory), B
(meziměstské hovory) a C (mezistátní hovory) jeho nová podoba. Podrobnější
struktura telefonního účtu přinese zákazníkovi lepší přehled o jednotlivých
placených položkách pro všechny běžně užívané druhy služeb.
Rozšířené členění účtu zahrnuje kromě dosud uváděných
místních, meziměstských a mezinárodních hovorů nově také samostatně zúčtované
položky za:
- hovory do mobilních sítí
- spojení do internetu (čísla začínající 0971)
- službu Xcall (čísla začínající 052)
- audiotex (čísla začínající 0609)
- mezinárodní ISDN - data 64 kb/s
- a ostatní (například paging či informační služby).
Podrobnější kategorizace telefonního účtu je krokem k
zpřehlednění telefonních účtů, které zákazníci Českého Telecomu,
a.s., dostávají. Již na počátku roku 2000 byly sjednoceny platby hovorného a
měsíčního paušálu tak, že jsou nyní účtovány zpětně za měsíc, kdy
zákazníci zmíněné služby skutečně využívali. Další pozitivní změnou je
nedávné zavedení placené služby Detailní rozpis hovorů.
Služba Detailní rozpis hovorů, kterou Český Telecom,
a.s., začíná poskytovat na objednávku také od poloviny dubna tohoto roku,
dává zákazníkům na rozdíl od běžného telefonního účtu možnost získat navíc
ještě podrobný přehled o vyúčtování každého jednotlivého uskutečněného
hovoru.
Uvedené podrobnější informace o telefonním účtu budou v
současné době dostupné pro zhruba 92 procent zákazníků Českého Telecomu,
a.s., napojených na novou digitální síť či na analogové ústředny vybavené
přídavným technickým zařízením. Zbývajícím zákazníkům budou tyto služby
zpřístupňovány postupně s další digitalizací telekomunikační sítě.
Vladan Crha
tiskový mluvčí
Článek ze dne 17. dubna 2000 - pondělí