Český Telecom modifikuje podobu služeb přenosu tarifních impulsů

Doposud využívanou službu Přenos tarifních impulzů - 16 kHz a Informace o poplatku - AoC, nebude kvůli přechodu na tarifikaci časovou a z ní vyplývajících technických omezení možno nadále používat v plném rozsahu.

V souvislosti s přechodem z účtování po tarifních impulsech na modernější účtování založené na protelefonovaném čase dojde od 1. ledna 2001 ke změnám ve fungování doplňkových služeb ČESKÉHO TELECOMU "Přenos tarifních impulsů - 16 kHz" a "Informace o poplatku - AoC."

Doposud využívanou službu "Přenos tarifních impulzů - 16 kHz" a "Informace o poplatku - AoC", nebude kvůli přechodu na tarifikaci časovou a z ní vyplývajících technických omezení možno nadále používat v plném rozsahu. ČESKÝ TELECOM proto nabízí dvě možnosti, které umožní tarifikaci sledovat i v roce 2001.

Klientovi bude nabídnut přechod na novou variantu, která již nebude vyjadřovat délku hovoru v impulsech, ale přehledněji přímo v sekundách. Transparentnost výpočtu ceny podle časové tarifikace umožní nadále využívat službu v plném rozsahu. Tato změna je bezplatná. Tuto variantu nabízí ČESKÝ TELECOM, a.s., z technických důvodů pouze zákazníkům, jejichž telefonní stanice jsou připojeny na digitální telefonní ústředny.

Pokud se zákazník rozhodne ponechat službu ve stávající podobě, jeho zařízení bude i nadále funkční. Vypočtená cena za hovor (počet impulsů násobený cenou za impuls) se však bude v průměru mírně, lišit od skutečné ceny účtované ČESKÝM TELECOMEM. Tento rozdíl je způsoben odlišným charakterem impulsové a časové tarifikace. Nejmenší odchylka bude u hovorů místních a meziměstských, vyšší může být u hovorů mezinárodních.

Za období leden a únor 2001 nebude služba "Přenos tarifních impulzů - 16 kHz zpoplatňována. Počínaje březnem 2001 bude služba "Přenos tarifních impulzů - 16 kHz" poskytována za sníženou cenu 20,- Kč.

Informace o novém účtování telefonních hovorů, jejich cenách a změnách ve fungování služeb "Přenos tarifních impulsů - 16 kHz" a "Informace o poplatku - AoC" mohou zákazníci nalézt také na internetové adrese www.telecom.cz nebo na bezplatném čísle Telefonického centra služeb 0800-123456.

ČESKÝ TELECOM, a.s., je s téměř čtyřmi milióny provozovaných telefonních stanic vedoucí telekomunikační společností v České republice. Díky významné modernizaci sítě uskutečněné zejména ve druhé polovině 90. let rozšiřuje nabídku o nejmodernější telekomunikační produkty. Pozornost při tom věnuje především využití růstového potenciálu datových a internetových služeb. ČESKÝ TELECOM se hodlá prostřednictvím e:telu stát rovněž předním poskytovatelem internetových služeb.

Hlavním akcionářem ČESKÉHO TELECOMU, a.s., je Fond národního majetku ČR, který vlastní 51% akcií. Dalších 27% drží holandsko-švýcarské konsorcium TelSource N.V., jehož podílníky jsou společnosti Swisscom a KPN Royal Dutch Telecom. Sama KPN Royal Dutch Telecom k tomu vlastní 6,5 % akcií ČESKÉHO TELECOMU, a.s.

 www.telecom.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 15. prosince 2000 - pátek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou
Aktuální články

Zálohování a obnova dat pro virtuální se...

Novicom představí svá řešení na 20. ročn...

itself investuje 50 milionů korun do mod...

Dopady eIDAS a GDPR nejen do veřejné spr...

Novicom opět na konferenci SecTec Securi...

Nové nástroje InterBase 2017 pro plný mo...

Barracuda Web Security Service v cloudu ...

GPS navigace Mio 5400 je mezi nejpopulár...

Efektivnější ochrana firemních sítí a e-...

Eplan a Rittal představují možnosti vývo...

Nová verze podnikové automatizační platf...

Efektivní výroba KOVONA SYSTEM s podporo...

Mobilní data nejsou v Česku drahá, v Pol...

Změny smluv na dálku lze do 14 dnů odvol...

Snadná správa uživatelských práv v Micro...

WiFi router Turris Omnia na veletrhu CeB...

Profesionální displeje Panasonic se záru...

Chytré IT tendry na TSK Praha pro předem...

Soutěž ČRA IoT Hackathon hledá nejlepší ...

Akreditační partnerský program Veeam zje...