logo itpoint.cz

Internetoví klienti British Telecomu mají zablokované e-maily

To, že čtete tento článek, znamená, že využíváte internet a tedy i e-mail. Asi to je pro vás i váš podnik již důležitý komunikační prostředek. Dokážete domyslet, co by pro vás znamenalo být nyní bez něj? V Anglii to už vědí…

To, že čtete tento článek, znamená, že využíváte internet a tedy i e-mail. Asi to je pro vás i váš podnik již důležitý komunikační prostředek. Dokážete domyslet, co by pro vás znamenalo být nyní bez něj? V Anglii to už vědí…

Tisíce klientů BT čelí již třetímu dni se zablokovanými emailovými účty poté co se zhroutila aktualizace systému. Poskytovatel přiznal že "několik málo tisíc" jeho uživatelů bylo ovlivněno nepovedenou akcí, jenž v pondělí tuto službu postihla. BT doufá, že bude mít problém opravený do dneška, ale jeho představitel včera řekl v BBC Online, že se ještě pracuje s dodavateli "na určení co je vlastně za problém". I oznámení na webové stránce varuje uživatele, že "aktuálně probíhá krizový plán práce na poštovním serveru což má za následek problémy s přerušovaným provozem během odpoledne".

BT Internet, který udává 400,000 abonentů, není zavázán vyplatit náhradu škody klientům ovlivněných technickými potížemi. Ale dnes se objevil záchvat pocitu viny, když představitel firmy prohlásil, že společnost "nevylučuje možnost gesta dobré vůle".

Článek ze dne 2. června 2000 - pátek