logo itpoint.cz

Marketingový ředitel Českého Telecomu se ujímá funkce GŘ na TV Prima

Marketingový ředitel Českého Telecomu Martin Dvořák se stal generálním ředitelem společnosti FTV Premiéra, která je držitelem licence k vysílání televize Prima.

Marketingový ředitel Českého Telecomu Martin Dvořák se stal generálním ředitelem společnosti FTV Premiéra, která je držitelem licence k vysílání televize Prima.

Martin Dvořák má již v FTV Premiéra zkušenost jako ředitel její obchodně-technické divize. Rovněž působil jako marketingový ředitel ve společnosti Barum Continetal a pracoval ve firmě InterCom.

Ředitelka televize Prima Kateřina Fričová oznámila v pátek odchod z funkce, který zdůvodnila neshodami s držitelem licence týkající se ředitelských pravomocí. Spolu s ní podal rezignaci i programový ředitel Petr Koliha.

 Česká informační agentura
mv

Článek ze dne 2. listopadu 2000 - čtvrtek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou