logo itpoint.cz

Orange mění reklamní agenturu

Mobilní operátor je vždy VIP zákazníkem pro reklamní agentury. U nás ale asi těžko budou případné podobné budoucí změny motivovány stejně, jako tomu je nyní u Orange, britského operátora, známého i u nás ze soutěže o třetí licenci GSM

Mobilní operátor je vždy VIP zákazníkem pro reklamní agentury. U nás ale asi těžko budou případné podobné budoucí změny motivovány stejně, jako tomu je nyní u Orange, britského operátora, známého i u nás ze soutěže o třetí licenci GSM.

Budoucnost nikdy nebude mít modrou, růžovou nebo libovolnou jinou barvu než Orange, i když operátor mobilních telefonů hodí přes palubu reklamní agenturu stojící za jinak ohromně úspěšným sloganem. Orange přesouvá své reklamní konto představující 30 miliónů liber od WCRS k Lowe Lintas, jehož síť odpovídá vzrůstajícímu mezinárodnímu snažení telefonního operátora. Nicméně Orange trvá na tom, že nebude měnit cokoliv kolem své značky, včetně hesla: " budoucnost je zářivá, budoucnost je oranžová." Naléhání firmy na rozchod s WCRS bylo přátelské a bylo přijato až po velkém váhání. Orange uvedl: "tuto změnu Orange vážně nechtěl dělat, ale byla potřebná, poněvadž se obchod stává víc a více mezinárodní." Lowe Lintas prokázal, že porozuměl významu nynější tovární značky telefonního operátora a že s ní nebude fušeřit, dodal Orange.

Od té doby, co byl letos na začátku získán France Telecomem, Orange se svým obchodem expandoval do 26 zemí světa. Od minulého týdne skupina plánuje, že jmenuje tři bankéře pro pomoc s uvedením 15 procentního firemního podílu na trh, o kterém France Telecom věří, že by mohl být ohodnocený asi na 100 miliard Euro. Kontrakt s Lowe Lintas bude pravděpodobně mít počáteční hodnotu 50-60 miliónů liber.

Článek ze dne 9. srpna 2000 - středa