logo itpoint.cz

Pomůže Radiomobil při snížení nezaměstnanosti na Ostravsku ?!

Pokud Ostravsko projde výběrovým nebo podobným řízením společnosti RadioMobil, získá 500 až 600 nových pracovních příležitostí v novém call-centru, což by tomuto regionu mohlo výrazně zmírnit sedmnáctiprocentní míru nezaměstnanosti.

Minulý týden v pátek měl premiér Zeman jednat se zástupci RadioMobilu, o tomto záměru firmy hovořil rovněž vládní zmocněnec pro Ostravský kraj Vítězslav Zamarský.

Ano, slyšel jsem, že sem chtějí přijít, uvedl Zamarský. Tisková mluvčí RadioMobilu Tereza Kakosová však uvedla, že jednání neměla oficiální charakter. Nyní pečlivě vybíráme vhodné lokality pro naše nové centrum služeb zákazníkům, řekla mluvčí s tím, že mezi základní podmínky dané lokality patří dostatečný počet kvalifikovaných, zejména mladých lidí na místa operátorů. Firmu zajímají také podmínky, které by při vstupu do daného regionu nabídly příslušné úřady, vysvětlila dále mluvčí.

Jakmile RadioMobil vyhodnotí vytypované regiony, rozhodne, který z nich je pro účely firmy nevhodnější. Potom bychom měli zhruba do devíti měsíců až jednoho roku zprovoznit call-centrum, řekla Kakosová a dodala, že Ostrava je jedním ze žhavých kandidátů.

Nové zákaznické centrum zprovoznil v uplynulých dnech i třetí operátor Český Mobil, provozovatel sítě Oskar. Ten si vybral východočeské město Chrudim.

pozn. redakce : OSKAR otevřel nové informační centrum v Chrudimi. Nové zákaznické centrum Oskara bylo otevřeno 31.8. 2000 v bývalé administrativní budově Transporty Chrudim. Hlavním cílem centra je rychlejší vyřizování dotazů zákazníků na info lince 0800 177 100. Centrum a jeho technické vybavení si vyžádalo investice v řádu desítek milionů Kč.

odo

 Česká informační agentura
Česká informační agentura

Článek ze dne 7. září 2000 - čtvrtek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou