logo itpoint.cz

Alcatel uvádí na trh první zařízení pro elektronickou komunikaci integrující internetové, hlasové a datové služby pro malé a střední podniky

Inovativní komunikační řešení OmniPCX Office nabízí modularitu a nízké provozní náklady společnostem, které hledají dokonalejší obchodní komunikaci.

Vídeň, Praha, 18. září 2001 – Společnost Alcatel (Paris: CGEP.PA; NYSE: ALA), přední evropský poskytovatel hlasových systémů, uvedla na evropský trh integrované komunikační řešení pro malé a střední podniky Alcatel OmniPCX Office. Toto inovativní řešení poskytuje integrované Internetové, hlasové a datové služby v jediném elektronickém komunikačním zařízení.

OmniPCX Office je předkonfigurovaný server, který integruje celou řadu komunikačních služeb - telefonní služby (přepínání okruhů nebo VoIP), řízené připojení k Internetu, e-mailový server, síťové bezpečnostní služby a 10/100 LAN switching.

Lepší komunikace a efektivita OmniPCX Office zdokonaluje služby organizací a optimalizuje investice do informačních technologií. Tento průkopnický systém "All-in-one" pomáhá malým a středním podnikům vylepšit vztahy se zákazníky, zvýšit produktivitu pracovníků, vstupovat na nové trhy a oslovovat nové partnery. Zároveň nabízí menší správní a komplexní náklady než neintegrované systémy. Systém OmniPCX Office je modulární řešení, které lze implementovat dle vyvíjejících se potřeb podniku. Menší společnost může zpočátku požadovat jen hlasové řešení s bezpečnostním zařízením pro sdílené internetové připojení. Systém je možné později upgradovat na vyšší počet uživatelů či aplikace, jako je e-mail nebo technologie voice-over-IP.

"Mnoho malých a středních podniků oceňuje výhody e-mailu, mobility, technologie voice-over-IP a přístupu na Internet, ale často je považují kvůli celkové složitosti za nedostupné. Alcatel OmniPCX Office byl navržen jako odpověď na tato očekávání; je určen právě pro menší podniky, kterým přináší individuální komunikační řešení ušité na míru jejich potřebám," uvedl Jérôme Soistier, viceprezident divize podnikových řešení společnosti Alcatel.

Stephen Blood, ředitel výzkumu společnosti Gartner Inc., k tomu dodal: "Poptávka po jednotných komunikačních řešeních je v malých a středních podnicích stejně silná jako ve velkých organizacích, různorodé hlasové a datové produkty ovšem omezily dostupnost nákladově efektivních řešení pro tuto sféru. Konvergence hlasových a datových služeb představuje nové příležitosti pro prodejce v obou odvětvích. Ti tak mohou nabízet balíčky služeb, které by splňovaly veškeré komunikační požadavky malých a středních firem za nižší náklady.

Vrchol telefonní technologie

Řešení Alcatel OmniPCX Office vychází ze široké zkušenosti společnosti Alcatel s telefonními řešeními, jejímž výsledkem je skutečně jedno z nejmodernějších řešení. Součástí systému Alcatel OmniPCX Office je hlasová pošta a technologie DECT, kompletní portfolio telefonních terminálů pro každý typ použití, včetně IP telefonie a PC telefonie. Řešení OmniPCX Office podporuje 6 až 236 telefonních přístrojů.

Pokročilé řešení pro bezpečný přístup k Internetu

Alcatel OmniPCX Office integruje veškeré komponenty potřebné k zavedení výkonného a spolehlivého řešení přístupu na Internet. Součástí systému je routing, certifikovaný firewall pro podnikovou bezpečnost, e-mailový server pro vnitřní i vnější komunikaci, proxy server pro řízení internetového provozu, cache server pro optimalizovaný přístup a VPN server pro zajištění vzdáleného přístupu do lokální počítačové sítě přes Internet.

Alcatel OmniPCX Office navíc nabízí několik rozhraní pro počítačové sítě (WAN), včetně ISDN, DSL nebo pronajaté okruhy přes externí router, který pracuje rychlostí až 2 Mbps.

Integrací e-mailových a hlasových aplikací vytváří systém jednotné řešení pro vzkazy, jež kombinuje hlasovou poštu, e-mail a fax. Veškeré služby a aplikace založené na Internetu řídí jedno administrativní rozhraní, které zjednodušuje konfiguraci a správu systému.

Efektivní datová síť

Zabudovaný Ethernet umožňuje OmniPCX Office poskytovat efektivní datová řešení. Součástí systému je osm až 80 portů 10/100, které lze v případě výpadku elektřiny napájet pomocí záložní baterie. Řešení obsahuje i server DHCP, který automatizuje přidělování IP adres, zefektivňuje tak pohyb uživatelů a umožňuje jednoduchou správu sítě LAN.

Systém založený na technologii Linux podporuje všechny standardy pro Internetovou, hlasovou a datovou komunikaci, včetně CSTA, IP, PPP, PPTP, IPSec a POP3/SMTP.

Dostupnost

Systém Alcatel OmniPCX Office bude na trh uveden 19. 9. 2001 ve Francii, Německu, Velké Británii, státech Beneluxu, Dánsku, Irsku, Finsku, Norsku, Švédsku, Portugalsku, Španělsku, Rakousku, České republice, Maďarsku, Polsku, Švýcarsku, Řecku, Itálii a na Islandu Ve zbývajících zemích Evropy bude k dispozici do konce října. Průměrná uživatelská cena, která se pohybuje mezi 190 EUR a 300 EUR, závisí na zvolených službách a nezahrnuje instalaci.

 www.alcatel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 20. září 2001 - čtvrtek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou