logo itpoint.cz

Aliatel přichází na telekomunikační trh se službami značky Business Call

Nabídka, kterou firma oslovuje své zákazníky, vychází z předpokladu, že každý z nich má právo na služby nejvyšší kvality, na rozumné ceny a na individuální péči.

Od 1.1.2001 existuje v ČR liberalizovaný trh veřejných telefonních (hlasových) služeb. Znamená to, že si zákazník může vybrat operátora, jehož prostřednictvím bude uskutečňovat své mezinárodní, meziměstské a místní telefonní hovory i hovory do mobilních sítí. Pro tento rok se jedná o liberalizaci částečnou, jejíchž výhod mohou požívat pouze klienti z oblasti podnikové sféry. Ale již tento fakt je významným krokem kupředu, ke zdravému konkurenčnímu prostředí.

Podle čeho se budou zákazníci při výběru operátora rozhodovat ? Rozhodne cena, balíčky služeb nebo kvalita, flexibilita ? Co by se mělo stát hlavním kritériem výběru operátora ?

Aliatel, přicházející na trh se službami značky Business Call, jednoznačně sází na kvalitu. Nabídka, kterou firma oslovuje své zákazníky, vychází z předpokladu, že zákazník má právo na služby nejvyšší kvality, na rozumné ceny a na individuální péči.

Co je Business Call

Business Call je plnohodnotná telefonní služba, která poskytuje vysoce kvalitní spojení pro přenos hlasu, faxu a dat. Umožňuje komunikaci s účastníky na území celé České republiky a téměř ve všech zemích světa. Aliatel nabízí službu Business Call ve dvou variantách: Business Call Direct a Business Call Smart. Varianta Direct se zaměřuje zejména na velké a střední společnosti a je nabízena také v kombinaci s připojením k Internetu pod názvem Business Call Internet Light. Varianta Smart je určena pro střední, menší a rozvíjející se firmy.

Špičková infrastruktura a technologie

Služba Business Call je založena na klasické telefonní technologii (přepínání okruhů). Využívá novou, plně digitální telefonní síť, jejíž jádro tvoří systém telefonních ústředen nejnovější generace Siemens Surpass. Systém Surpass je nástupcem technologie Siemens EWSD, ve srovnání s ní je však vybaven celou řadou nových funkcí a moderní systémovou architekturou.

Jednotlivé ústředny, rozmístěné na území celé ČR, jsou propojeny sítí Aliatel. Společnost Aliatel disponuje moderní optickou transportní sítí, druhou nejrozsáhlejší v ČR. Má nepřetržitou možnost kontroly celé sítě, která je založena na kruhové topologii a kompletně zálohována systémem 1+1 (1 přenosová trasa + 1 záložní). Zákazníci tak mají jistotu přenosu i v případě vzniku poruchy. Systémy řízení a správy jsou schopny nejen aktivně zaznamenat a analyzovat chybu, ale také okamžitě, během několika milisekund, automaticky přesměrovat provoz do záložní přenosové trasy.

Individuální přístup k zákazníkovi

Důležitou podmínkou úspěchu na konkurenčním trhu je schopnost vyvíjet nová řešení. Aliatel se může pochlubit nejen specializovaným oddělením pro výzkum a vývoj, ale i zvláštním centrem, kde jsou budována personalizovaná řešení pro jednotlivé zákazníky. Každý uživatel tak získá systém, který plně vyhovuje jeho požadavkům a potřebám. Zákaznické centrum Aliatelu pracuje v nepřetržitém provozu, takže klient má jistotu, že o "své" službě získá aktuální informace ve kteroukoli denní i noční dobu.

Účtování služeb, On-line Info

Zákazník Aliatelu platí pouze tolik, kolik skutečně provolá, neboť všechna volání jsou zpoplatňována po sekundách, nikoli po impulzech. Dalším dosud nepříliš samozřejmým parametrem telefonních služeb je detailní vyúčtování zdarma, které obsahuje rozpis telefonního provozu a provolaných částek až na úroveň jednotlivých hovorů, analýzu zastoupení jednotlivých typů hovorů a přehled nejčastěji volaných telefonních čísel a mezinárodních destinací. Tento transparentní účtovací systém představuje neocenitelný nástroj hospodaření zejména u společností, které uskutečňují desetitisíce hovorů měsíčně.

Zákazník mimoto může po celých 24 hodin denně využívat přístupu ke všem důležitým informacím o telefonním provozu a provolaných částkách prostřednictvím internetové služby On-line Info.

"Jsem přesvědčen, že si zákazníci brzy zvyknou na možnost výběru a jejich rozhodnutí budou vedena především uvažováním o kvalitě služeb," říká Aleš Růžička, marketingový ředitel Aliatelu, a dodává : "Naše společnost je připravena vyjít vstříc i těm nejnáročnějším zákazníkům."

aliatel_logo.gif (1530 bytes)
tisková zpráva

Článek ze dne 1. března 2001 - čtvrtek

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux