logo itpoint.cz

Český Telecom ocenil nejpoužívanější zelené linky v roce 2000

Český Telecom vyhlásil výsledky již třetího ročníku "Zelené linky roku". Sledovány jsou počtu hovorů, které byly v průběhu celého roku přijaty na telefonních číslech s předčíslím 0800.

Společnost ČESKÝ TELECOM, a.s., včera vyhlásila výsledky již třetího ročníku "Zelené linky roku". V rámci tohoto hodnocení jsou sledovány počtu hovorů, které byly v průběhu celého roku přijaty na telefonních číslech s předčíslím 0800. Do této neoficiální soutěže jsou pak zařazeny všechny Zelené linky provozované v České republice s výjimkou linek ČESKÉHO TELECOMU, a.s.

  1. Prvenství v letošním ročníku opět obhájila Zelená linka Komerční banky, a.s., s číslem 0800 124365 (Hlasový informační systém KB), na které bylo během loňského roku přijato celkem 2 994 611 hovorů.

  2. Za "Zelenou linkou roku 2000" následovalo bezplatné telefonní číslo Československé obchodní banky, a.s., 0800 152021 (Phonebanking ČSOB, divize IPB) s počtem 1 564 603 hovorů.

  3. Třetí místo obsadila Zelená linka akciové společnosti Český Mobil s číslem 0800 177117 (Linka přímého doručování veškerých nabízených služeb společnosti) s 1 535 610 hovory.

ČESKÝ TELECOM, a.s., nabízí službu Zelená linka od roku 1996 (tehdy jako SPT TELECOM, a.s.). "Úspěšnost tohoto vysoce efektivního nástroje komunikace se zákazníky se odráží i ve vývoji počtu zřízených Zelených linek. V roce 1998 jich bylo 634, zatímco v loňském roce mohli všichni zákazníci pro získání informací nebo pro objednání výrobku či služby využívat již přes 1 700 bezplatných telefonních linek s předčíslím 0800," uvádí George Jankovic, výkonný viceprezident pro telekomunikační služby společnosti ČESKÝ TELECOM, a.s.

 www.telecom.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 5. dubna 2001 - čtvrtek

G2B TechEd 2018