logo itpoint.cz

Český Telecom představuje elektronický telefonní účet

Službu pod názvem e-účet uvede Český Telecom do komerčního provozu už od příštího roku. Zákazníci tak budou moci získat vyúčtování klasické telefonní linky i přípojky euroISDN prostřednictvím přístupu přes internet.

Službu pod názvem e-účet uvede ČESKÝ TELECOM, a.s., do komerčního provozu už od příštího roku. Zákazníci tak budou moci získat vyúčtování klasické telefonní linky i přípojky euroISDN prostřednictvím přístupu přes internet. V první fázi bude tato služba nabízena podnikovým zákazníkům.

ČESKÝ TELECOM zahájil v září letošního roku pilotní projekt elektronického vyúčtování, kterého se účastní 7 velkých firem. Na základě jeho vyhodnocení bude tato služba nabízena ostatním zákazníkům k běžnému komerčnímu využití.

"E-účet nabízí nejen komplexní informace o ceně za volání, ale také umožní provádět detailní analýzy všech uskutečněných hovorů," uvedl George Jankovic, výkonný viceprezident pro telekomunikační služby ČESKÉHO TELECOMU. "Věříme, že právě e-účet pomůže našim zákazníkům optimalizovat své výdaje za telefonní služby," dodal G. Jankovic.

E-účet je navržen ve třech variantách. Standard převede do elektronické podoby účty, které dnes dostávají všichni zákazníci v papírové podobě. Varianta Detail obsahuje také podrobné informace o jednotlivých hovorech včetně nástrojů umožňujících jejich třídění, filtrování a grafické vyjádření zpracovaných analýz hovorů. TOP e-účet umožní navíc přímé napojení na účtovací systém.

Kategorie hovorů a seznam jednotlivých položek v e-účtu jsou uveřejněny v příloze této tiskové zprávy. Službu si zájemci budou moci objednat na bezplatném čísle 0800 123456 nebo v prodejních místech ČESKÉHO TELECOMU.

Kategorie hovorů v e-účtu Detail a TOP

Položky v e-účtu Detail a TOP

 www.telecom.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 24. října 2001 - středa