logo itpoint.cz

Český Telecom se stal výhradním dodavatelem hlasových a datových služeb pro cestovní kancelář Čedok

Pro všech 32 poboček této cestovní kanceláře bude ČESKÝ TELECOM provozovat nejmodernější hlasové i datové služby.

ČESKÝ TELECOM, a.s., podepsal v těchto dnech smlouvu na exkluzivní dodávku kompletních telekomunikačních služeb pro společnost Čedok. Pro všech 32 poboček této cestovní kanceláře bude ČESKÝ TELECOM provozovat nejmodernější hlasové i datové služby.

V oblasti hlasových služeb bude Čedok využívat cenového programu pro firmy s velkým objemem hovorů Business Silver. Všechny pobočky budou navíc mezi sebou propojeny pomocí moderní datové technologie Frame Relay, což umožní pohodlné on-line rezervace zájezdu pro zákazníky Čedoku kdekoliv v republice.

Čedok ve spolupráci s ČESKÝM TELECOMEM provozuje také jedno z nejmodernějších operátorských call-center v zemi, které obsluhuje bezplatnou telefonní linku 0800 112 112, poskytující zákazníkům cestovní kanceláře informační a rezervační servis.

"Smlouva uzavřená s Čedokem je dalším úspěchem našich špičkových telekomunikačních řešení. Je zřejmé, že ČESKÝ TELECOM je připraven obstát i na liberalizovaném trhu," uvedl Kamil Čermák, výkonný ředitel pro prodej a marketing ČESKÉHO TELECOMU, a.s.

Služba Frame Relay poskytuje přístup k páteřní datové síti společnosti ČESKÝ TELECOM a propojení jednotlivých lokalit s využitím protokolu Frame Relay. Je to výkonný, spolehlivý a finančně výhodný způsob vzájemného spojení vzdálených sítí LAN a pobočkových telefonních ústředen. Frame Relay je zvláště vhodné pro aplikace, které vyžadují krátkou dobu odezvy nebo přenášení velkých objemů dat.

Značka Čedok je již více než 80 let synonymem nejen pro báječné dny dovolené doma i v zahraničí, ale také symbolem tradice, jistoty a serióznosti. Na začátku 3. tisíciletí představuje Čedok moderní soukromou cestovní kancelář, která významně zasahuje téměř do všech oblastí turistiky. Služby Čedoku využívá každoročně více než 500 tisíc tuzemských i zahraničních klientů, jimž tato cestovní kancelář organizuje cesty za odpočinkem, poznáním i prací a poskytuje i další služby. Ve všech oblastech svého podnikání se přitom snaží nabízet maximální možnou kvalitu a reagovat na nejaktuálnější trendy na poli cestovního ruchu. Také proto se stal Čedok prvním tuzemským touroperátorem, nabízejícím prodej zájezdů prostřednictvím internetu i průkopníkem v oblasti telefonického prodeje.

Spolupráci s ČESKÝM TELECOMEM na tomto projektu hodnotí generální ředitel cestovní kanceláře Čedok Miroslav Res: "Při instalaci nejmodernějšího dostupného řešení call centra bylo naším cílem zajistit efektivní a co nejkratší odbavení telefonických hovorů zákazníků, směřujících na rezervační centrálu. V ČESKÉM TELECOMU a společnosti Alcatel jsme našli zkušené a spolehlivé partnery, díky kterým se do Čedoku dovolá skutečně každý, což se pozitivně projevilo ve výrazném nárůstu počtu rezervací provedených po telefonu i v celkové spokojenosti našich klientů."

ČESKÝ TELECOM, a.s., je s téměř čtyřmi milióny provozovaných telefonních stanic vedoucí telekomunikační společností v České republice. Prostřednictvím zásadní přestavby sítě, uskutečněné zejména ve druhé polovině 90. let, rozšiřuje nabídku o nejmodernější telekomunikační produkty. Pozornost přitom věnuje především využití růstového potenciálu datových a internetových služeb.

ČESKÝ TELECOM, a.s., patří podle své tržní kapitalizace a objemu obchodů k nejvýznamnějším firmám na českém kapitálovém trhu. Akcie společnosti jsou ve formě GDR obchodovány i na London Stock Exchange. Rating ČESKÉHO TELECOMU, a.s., trvale patří k nejvyšším, které mohou české společnosti získat od renomovaných mezinárodních ratingových agentur.

 www.telecom.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 6. dubna 2001 - pátek