Deutsche Telekom AG si za svého systémového partnera pro e-komunikaci na trhu malých a středních podniků zvolila společnost Alcatel

Společnost Deutsche Telekom si za svého dalšího systémového partnera pro hlasová a datová řešení určená firemním zákazníkům zvolil společnost Alcatel Deutsche Telekom nabízí konvergenci hlasových a datových služeb pro středně velké podniky.

Společnost Deutsche Telekom AG si za svého systémového partnera pro e-komunikaci na trhu malých a středních podniků zvolila společnost Alcatel. Deutsche Telekom hledal inovativní portfolio produktů, které by se zaměřovalo konkrétně na firmy malé a střední velikosti a bylo tak schopno lépe uspokojit narůstající poptávku po hlasových a datových řešeních.

Po průzkumu trhu, který Deutsche Telekom mezi svými zákazníky provedl na konci roku 2000, si společnost nakonec pro novou službu za svého systémového partnera zvolila společnost Alcatel a její produkt Alcatel OmniPCX Office. Alcatel OmniPCX Office je komunikační systém, který v sobě v podobě řešení "vše v jednom" integruje hlasové a datové služby, přístup na Internet, e-mail, hlasovou a faxovou schránku a také bezpečnostní řešení. Deutsche Telekom uvedl tento komunikační systém na trh pod názvem Octopus Open. Kromě Německa bude v rámci uzavřeného partnerství tento produkt nabízen ve všech zemích, ve kterých společnost Deutsche Telekom působí.

Deutsche Telekom do své nabídky poprvé zahrnuje komunikační systém, který v jednom řešení slučuje funkce pobočkové ústředny, e-mailu, serverů CTI (integrované počítačové telefonie) a komponentů sítě LAN. Systém lze snadno rozšiřovat, jeho údržba je méně náročná a kromě toho je také zákazníkovi schopen nabídnou služby voice over IP, které mu umožní dosáhnout úspor nákladů na kabeláž.

"Společnost Deutsche Telekom má na německém trhu v sektoru malých a středních podniků přibližně 300 000 zákazníků a udržuje si tak v této oblasti velice silnou pozici. Hledáme komunikační systém, který by nám v budoucnosti poskytl rozhodující konkurenční výhodu," uvedl Ottmar Flügel, Product Marketing Manager for Business Solutions firmy Deutsche Telekom. "S tím, jak se konvenční pobočkové ústředny stále více přibližují otevřenosti a funkčnosti Internetu, se pro nás konvergence stává tou největší výzvou. Nový komunikační systém od společnosti Alcatel nám umožní provozovat IP telefonii podporovanou celou řadou IT aplikací a skutečně tak v této oblasti zabodovat," dodal Flügel.

"E-business a Internet jsou nyní přístupné i menším firmám," uvedl Olivier Coste, viceprezident divize Service Providers pro podnikové aktivity společnosti Alcatel. "Především malé a střední podniky budou nyní schopny jednoduše a levně propojit prostřednictvím Internetu svá firemní a domácí pracoviště."

 www.alcatel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 14. prosince 2001 - pátek

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů
Aktuální články

Zálohování a obnova dat pro virtuální se...

Novicom představí svá řešení na 20. ročn...

itself investuje 50 milionů korun do mod...

Dopady eIDAS a GDPR nejen do veřejné spr...

Novicom opět na konferenci SecTec Securi...

Nové nástroje InterBase 2017 pro plný mo...

Barracuda Web Security Service v cloudu ...

GPS navigace Mio 5400 je mezi nejpopulár...

Efektivnější ochrana firemních sítí a e-...

Eplan a Rittal představují možnosti vývo...

Nová verze podnikové automatizační platf...

Efektivní výroba KOVONA SYSTEM s podporo...

Mobilní data nejsou v Česku drahá, v Pol...

Změny smluv na dálku lze do 14 dnů odvol...

Snadná správa uživatelských práv v Micro...

WiFi router Turris Omnia na veletrhu CeB...

Profesionální displeje Panasonic se záru...

Chytré IT tendry na TSK Praha pro předem...

Soutěž ČRA IoT Hackathon hledá nejlepší ...

Akreditační partnerský program Veeam zje...