logo itpoint.cz

eTel je připraven

Stanovisko společnosti eTel k rozhodnutí ČTU, kterým se stanoví způsob výpočtu cen za propojení veřejných pevných telekomunikačních sítí pro zprostředkování přístupu ke službám bezplatného volání a maximální ceny za propojení veřejných pevných telekomunikačních sítí pro zprostředkování přístupu ke službám bezplatného volání.

Stanovisko společnosti eTel k rozhodnutí ČTU, kterým se stanoví způsob výpočtu cen za propojení veřejných pevných telekomunikačních sítí pro zprostředkování přístupu ke službám bezplatného volání a maximální ceny za propojení veřejných pevných telekomunikačních sítí pro zprostředkování přístupu ke službám bezplatného volání.

Praha, 21.9.2001 - "Rozhodnutí o určení maximální ceny za propojení linek bezplatného volání vítáme a považujeme ho za krok správným směrem," komentoval rozhodnutí ČTU Richard Pinc, generální ředitel eTel Česká republika a dodal, že výslednou cenu považuje při současné vzrušené situace na telekomunikačním trhu za korektní.

eTel zahájil jednání s Českým Telecomem o linkách bezplatného volání okamžitě po rozhodnutí ČTU a je připraven v krátké době dopracovat dodatek ke smlouvě o propojení, který bude reflektovat nová cenová rozhodnutí.

Se zprovozněním služby s předčíslím 0800 44 44 počítá eTel již od začátku října 2001.

 www.etel-group.com/czech/frameset.html
tisková zpráva

Cenové rozhodnutí č. 05/PROP/2001, kterým se stanoví způsob výpočtu cen za propojení veřejných pevných telekomunikačních sítí pro zprostředkování přístupu ke službám bezplatného volání a maximální ceny za propojení veřejných pevných telekomunikačních sítí pro zprostředkování přístupu ke službám bezplatného volání >>>

Článek ze dne 24. září 2001 - pondělí