"Chceme pro zákazníka získat co nejlepší podmínky, a proto ještě jednáme," komentuje současnou situaci Richard Pinc, generální ředitel eTel Česká republika.
eTel požádal o upřesnění cenového rozhodnutí ČTÚ č.03/PROP/2001 v otázce cen za přístup do telekomunikační sítě a nyní čeká na stanovisko regulátora. Richard Pinc věří, že obě strany dojdou k dohodě během několika dnů. Zároveň připravuje propojovací dohody se všemi mobilními operátory.
eTel staví svůj úspěch u více jak 700 firemních klientů na flexibilitě servisu, efektivitě a špičkových technologiích. V letošním roce eTel plánuje další růst, podle slov obchodního ředitele Davida Hrušky eTel předpokládá, že zhruba 90% nových klientů bude z řad klientů Českého Telecomu.
eTel již poskytuje zákazníkům komplexní telekomunikační služby – hlas, data a internet – a prosazuje individuální, zákaznicky orientovaný přístup. Podpisem smlouvy o propojení dojde ke geografickému rozšíření služeb eTel na území celé České republiky, a umožní klientům naplno využívat služby založené na špičkových technologiích.
Článek ze dne 7. března 2001 - středa