logo itpoint.cz

eTel má obchodní zastoupení v Olomouci

Expanze do regionu začala již v červnu 2001 a od té doby se eTel podařilo získat již více než 30 firemních klientů, kterým poskytuje komplexní hlasové, datové a internetové služby. Obchodním manažerem eTel Olomouc se stal Martin Rutar.

Olomouc, 11.10.2001 - Společnost eTel, která se v České republice řadí mezi přední poskytovatele hlasových, datových a internetových služeb pro firemní klientelu, otevřela v rámci prezentačně společenské akce pro klienty "eTel Cocktail 2001" obchodní zastoupení v Olomouci.

"Regionální zastoupení znamená pro klienta nabídku "hmatatelnějších" výhod poskytovaných alternativním operátorem, jako jsou například operativnost, rychlost, zákaznický servis nebo přizpůsobení se specifikám místních podmínek," komentoval otevření obchodního zastoupení Richard Pinc, generální ředitel eTel ČR a dodal : "Díky otevření obchodního zastoupení v Olomouci můžeme klientům i v tomto regionu nabídnout celé portfolio našich hlasových, datových a internetových služeb."

Martin Rutar, obchodní manažer pro olomoucký region doplnil, že cílem expanze do olomouckého regionu je rozšířit konkurenční prostředí ve výběru operátora a klientům poskytnout trvalou úsporu nákladové položky za hlasové, datové a internetové služby. K tomu eTel využívá špičkové technologii nové sítě postavené na platformě ATM, která umožňuje firemnímu sektoru rychlý přístup k nabízeným technologiím, které jsou nástrojem k vytváření zisku a motorem rozvoje ekonomiky regionu.

Expanze do regionu začala již v červnu 2001 a od té doby se eTel podařilo získat již více než 30 firemních klientů, kterým poskytuje komplexní hlasové, datové a internetové služby. K těmto společnostem patří například ADAKK Uničov, Bohemia Olomouc, OD TIMPO Olomouc nebo SPIKAS Olomouc.

Výhodou eTel v České republice je silné kapitálové a technologické zázemí eTel Group, která se specializuje na střední Evropu a nyní pokrývá kromě České republiky také Polsko, Maďarsko, Rakousko a Slovensko.

V rámci České republiky má eTel kromě pobočky v Olomouci další pobočky také v Praze, Brně, Liberci, Zlíně, Ostravě, Ústí nad Labem, Plzni, Pardubicích a v Hradci Králové. V blízké době připravuje otevření dalšího regionálního zastoupení v Českých Budějovicích.

Obchodní manažer eTel Olomouc se stal Martin Rutar

Martin Rutar (27) pracuje ve společnosti eTel od června 2001 na pozici obchodního manažera pro region Olomouc. Martin Rutar vystudoval na strojní průmyslové škole v Šumperku a před svým příchodem do společnosti eTel pracoval v jako obchodně technický ředitel společnosti STEEL Metal Šumperk. Je ženatý a hovoří anglicky. Mezi jeho koníčky patří všechny druhy sportu, zejména pak kolo, basketbal a turistika.

A jaké jsou jeho plány do budoucna ? "Rozšířit konkurenční prostředí ve výběru operátora, stávajícím i novým klientům nabídnout konkurenceschopné služby a k tomu jim poskytovat přidanou hodnotu a komfort služeb vyplývající z volby telekomunikačního operátora eTel."

 www.etel-group.com/czech/frameset.html
tisková zpráva

Článek ze dne 12. října 2001 - pátek