logo itpoint.cz

eTel požaduje služby zelených linek pro své klienty

Stanovisko společnosti eTel k současnému stavu jednání o bezplatných "zelených" linkách.

Praha, 9.10.2001 - ČTÚ vydal 20.září 2001 rozhodnutí, kterým stanovil způsob výpočtu cen za propojení veřejných pevných telekomunikačních sítí pro zprostředkování přístupu ke službám bezplatného volání a maximální ceny za propojení veřejných pevných telekomunikačních sítí pro zprostředkování přístupu ke službám bezplatného volání.

Stanovenou výši ceny za propojení linek bezplatného volání eTel přivítal a okamžitě zahájil jednání s Českým Telecomem o dodatku k propojovací dohodě za účelem zprovoznění služby eTel Zelená linka s předčíslím 08004444 k 15. říjnu 2001.

Společnost eTel nepřijímá argumentaci společnosti Český Telecom - odložení spuštění služeb z důvodu přezkoumání cenového rozhodnutí - a trvá na okamžitém zprovoznění služby.

 www.etel-group.com/czech/frameset.html
tisková zpráva

Článek ze dne 10. října 2001 - středa