logo itpoint.cz

eTel uzavřel smlouvu o propojení s Českým Telecomem

Praha 13. 3. 2001 - Richard Pinc, generální ředitel společnosti eTel Česká republika a Přemysl Klíma, generální ředitel Českého Telecomu, podepsali Smlouvu o propojení telekomunikačních sítí.

Praha 13. 3. 2001 - Richard Pinc, generální ředitel společnosti eTel Česká republika a Přemysl Klíma, generální ředitel Českého Telecomu, podepsali Smlouvu o propojení telekomunikačních sítí.

Smlouva upravuje vztahy s Českým Telecomem ve třech základních oblastech :

  1. Technické podmínky propojení
  2. Služby poskytované Českým Telecomem
  3. Ceny za propojení

"Podpis smlouvy o propojení nám umožňuje rozšířit poskytování služeb eTel na území celé České republiky. Nyní budeme moci nabídnout zákazníkům plné využití všech špičkových technologií, které eTel ve své infrastruktuře nabízí," říká Richard Pinc.

Jednání ale nekončí podpisem smlouvy

Proces jednání o cenách tímto krokem ještě není uzavřen - pro příští rok bude eTel prosazovat změnu metody pro výpočet cen za propojení. "Do budoucna se chceme zaměřit na vytvoření a prosazení nové metodologie kalkulace výpočtu cen LRIC (Long Run Incremental Cost), která je obvyklá ve státech Evropské unie," dodává Richard Pinc. Dalším cílem jsou propojovací dohody s mobilními operátory, o kterých eTel již také jedná.

Zatímco při zahájení aktivit v roce 1997 se firma profilovala jako alternativní operátor poskytující cenově výhodné mezinárodní hlasové služby, nyní se eTel chce stát operátorem první volby, který poskytuje komplexní portfolio telekomunikačních služeb.

V současné době má eTel u nás více než 700 klientů, kteří fakticky již dnes využívají výhod integrovaných hlasových (mezinárodní, meziměstské a místní volání, hovory z pevných linek na mobilní), internetových a datových služeb. Klienti oceňují především kvalitu servisu, profesionální a partnerský přístup týmu a samozřejmě výhodnější cenové podmínky. Ke spokojeným klientům patří např. Bank Austria Creditanstalt. Pro letošní rok předpokládá David Hruška, obchodní ředitel eTel, že zhruba 90 % nových zákazníků bude z řad dosavadních klientů Českého Telecomu.

Výhodou eTel v České republice je silné kapitálové a technologické zázemí eTel Group, která se specializuje na střední Evropu, a nyní pokrývá kromě České republiky také Polsko, Maďarsko a Slovensko.

Kalendář jednání o propojení mezi eTel a Českým Telecomem :


Informace o společnosti eTel

Společnost eTel je vedoucím středoevropským poskytovatelem telekomunikačních a internetových služeb pro firemní klientelu. Svým zákazníkům poskytuje komplexní portfolio hlasových, datových a internetových služeb nejvyšší kvality, rychlosti a s celosvětovým pokrytím. eTel Group byla založena v červenci 1999 Seanem Mellym, výkonným ředitelem společnosti TCL Telecom, nyní WorldCom Ireland.

eTel Group se sídlem v irském Dublinu je jedinou telekomunikační společností, která se zaměřuje výhradně na středoevropský region. V současné době poskytuje své služby v České republice, Maďarsku, Polsku a na Slovensku. Zde také provozuje své telekomunikační sítě zaměřené na firemní klientelu. Tyto země s celkovým počtem obyvatel 65 miliónů se připravují na vstup do Evropské unie a hodlají během následujících dvou let liberalizovat své telekomunikační trhy. Cílem eTel je vlastnit a provozovat nejmodernější telekomunikační infrastrukturu ve středoevropském regionu, která umožní kontrolovat kvalitu, nabízet širokou paletu služeb a poskytovat klientům významné výhody v oblasti úspor nákladů. eTel (dříve Globix, ve kterém eTel získal v prosinci 2000 100% podíl) má v České republice více než 700 firemních zákazníků. V Praze, Budapešti a Varšavě buduje nejmodernější optické kabelové městské sítě (MANs), které následně hodlá rozšířit do 7 dalších měst v regionu. Tyto městské sítě budou připojeny na mezinárodní centrální komunikační sběrnici eTel Group ve Frankfurtu nad Mohanem (Německo).

 www.etel-group.com/czech/frameset.html
tisková zpráva

Článek ze dne 14. března 2001 - středa

Acronis Backup 12.5