logo itpoint.cz

Eurotel Cell Broadcast přináší zdarma geografické informace

Všichni zákazníci společnosti Eurotel Praha, spol. s r.o., mohou nyní zdarma využívat geografické informace na displejích svých mobilních telefonů - Eurotel Cell Broadcast.

Všichni zákazníci společnosti Eurotel Praha, spol. s r.o., mohou nyní zdarma využívat geografické informace na displejích svých mobilních telefonů - Eurotel Cell Broadcast.

Pokud se zákazník využívající síť společnosti Eurotel dostane do jednoho z více než 90 měst po celé ČR, snadno a zdarma zjistí, kde se právě nachází. Na displeji mobilního telefonu se mu totiž, díky Eurotel Cell Broadcast, objeví název města, nebo městečka, kam zavítal. Informaci na displej mobilního telefonu o názvu projížděné stanice a trase metra získají i cestující pražské MHD a to celkem v 51 stanicích.

"Pilotní projekt našeho Eurotel Cell Broadcast si mohli naši zákazníci vyzkoušet během letošního veletrhu Invex, kdy po cestě na dálnici D1 mohli najít upozornění na Invex a přímo na brněnském výstavišti pak pozvání na náš stánek," říká Paul Long, výkonný ředitel pro strategii a rozvoj společnosti Eurotel. "Nové geografické informace na displeji mobilního telefonu ocení hlavně cizinci využívající naši síť při roamingu a všichni domácí zákazníci Eurotelu při svých cestách po ČR. Hlavním benefitem nové služby je její bezplatnost a jednoduché použití," dodává.

Každý zákazník si může Eurotel Cell Broadcast snadno aktivovat a deaktivovat, jednoduchým nastavením přímo v menu mobilního telefonu. Informace, které se zobrazují na displeji mobilního telefonu, vysílají základnové stanice a mohou se v jednotlivých buňkách pokrytí lišit. Jakmile se při cestování mobilní telefon přihlásí k nové buňce, přijde zákazníkovi na displej telefonu informační zpráva, kde právě je.

Z důvodu vysoké koncentrace základnových stanic a překrývání jednotlivých buněk budou ve velkých městech jako Praha, Brno, nebo Ostrava používány k informacím o poloze hlavně místní zeměpisná pojmenování, jako například "Pražský hrad". Zákazníci tak získají přesnější informace o své poloze a zamezí se tak nepřesnostem, které by mohli nastat například při pojmenování městských čtvrtí.

"Díky rozsáhlé sítě tzv. indoorového pokrytí uvnitř budov budeme v budoucnosti nabízet i informace a speciální uvítání v hotelech, velkých společnostech, nebo nákupních centrech," uzavírá Paul Long.

 www.eurotel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 15. listopadu 2001 - čtvrtek