logo itpoint.cz

Eurotel přináší firemním zákazníkům více individuálního přístupu v závislosti na oblasti jejich podnikání

Podle jednotlivých oborů jsou pro firemní zákazníky Eurotelu vytvořeny nejvhodnější nabídky služeb s ukázkami praktického použití

Společnost Eurotel Praha, spol. s r.o., přichází s novým individuálně řešeným přístupem k firemním zákazníkům. Podle jednotlivých oborů, ve kterých společnosti podnikají, jsou pro ně připravena řešení skládající se z nejvhodnějších produktů a služeb s ukázkami praktického použití právě v jejich firmě.

"Každý obor podnikání má specifické nároky a požadavky na mobilní telekomunikační služby. Snažíme se vždy nabízet služby nejvyšší úrovně "šité na míru" individuálnímu zákazníkovi. Nenabízíme jen hlasové služby, nabízíme komplexní řešení na základě znalosti potřeb zákazníka," říká Zuzana Řezníčková, výkonná ředitelka divize prodeje Eurotelu.

"Nabídka našich služeb se stále rychle rozšiřuje, proto nyní nabízíme firmám ucelená řešení nejvhodnějších produktů a služeb určených právě pro jejich odvětví, společně s praktickou radou a prezentováním modelového případu. Individuální potřeby firemních zákazníků jsou pro nás vždy výzvou, proto na letošním Invexu představujeme ucelená řešení právě pro tuto skupinu našich zákazníků," vysvětluje.

"Vždy se snažíme dívat na mobilní komunikaci očima našich firemních zákazníků, porozumět jejich potřebám a vyvinout pro ně co nejefektivnější řešení," dodává Zuzana Řezníčková.

Rozdělení firemních zákazníků společnosti Eurotel podle oborů jejich činnosti

Služby pro firemní zákazníky

 www.eurotel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 17. října 2001 - středa

Cool letní akce datového centra Coolhousing