logo itpoint.cz

Eurotel rozšiřuje svou nabídku pro firemní zákazníky

I malé a střední firmy mohou nyní využívat speciálních služeb, péče a slev pro firemní zákazníky Eurotelu.

Praha, 11. září 2001 - Společnost Eurotel Praha, spol. s r.o., rozšířila svou nabídku pro firemní zákazníky a vytvořila nový firemní zákaznický segment. Již nyní může Eurotel všem živnostníkům, malým a středním firmám nabídnout možnost využívat speciální péči pro firemní zákazníky Eurotelu s výběrem služeb za zvýhodněnou cenu, přesně podle potřeb firem.

"Eurotel dlouhodobě poskytuje svým firemním zákazníkům služby a péči na té nejvyšší úrovni. Na základě průzkumu potřeb firemních zákazníků a v souladu se strategií rozvoje péče o zákazníky společnosti Eurotel dochází k vytvoření nového zákaznického segmentu ", říká Zuzana Řezníčková, výkonná ředitelka divize prodeje společnosti Eurotel.

Do segmentu firemních zákazníků budou nově zařazeni všichni zákazníci, kteří mají se společností Eurotel smlouvu na živnostenský list a jejichž průměrné měsíční platby za služby společnosti Eurotel za poslední 3 měsíce přesáhly 10 000 Kč. Každý zákazník z tohoto segmentu může požádat o uzavření rámcové smlouvy, na jejíž základě získá nárok na speciální služby a slevy pro firemní zákazníky Eurotelu.

"Nejdůležitější součástí nabídky pro nový segment je personalizovaná KA linka. Profesionálně vyškolený personál KA linky je připraven kvalifikovaně pomoci a poradit zákazníkům 365 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Každý zákazník má přiděleno své osobní číslo, které zaručuje stálou a efektivnější péči," vysvětluje výhody Zuzana Řezníčková. "Právě programy individuální péče o zákazníka totiž patří k těm, na které dává Eurotel největší důraz, a které zákazníci nejvíce oceňují," dodává.

Komplexní nabídka pro nový segment

1. Individuální péče

  1. každý zákazník získá svojí vlastní kontaktní osobu na KA lince

2. Výhodné slevy

  1. výrazné slevy na aktivace
  2. sleva na nedotované ceny telefonů
  3. sleva na příslušenství
  4. sleva 500 Kč na službu Mobil+

3. Speciální služby a ostatní výhody

  1. sloučení a sdílení Benefit bodů v rámci firmy
  2. aktivace roamingu bez zálohy
  3. nová aktivace bez vybírání jednorázové zálohy
  4. možnost vrácení všech složených záloh
  5. možnost sloučit dceřinné firmy pod 1 zákaznický kód mateřské firmy

Nabídka speciální péče, služeb, cenových programů a jiných výhod se bude neustále rozšiřovat.

Díky službě Mobil+ mohou zákazníci svůj původní mobilní telefon jednoduše vyměnit za nový. Výhodou této služby je možnost vybrat si jakýkoliv telefon za zvýhodněnou cenu z aktuální speciální nabídky Eurotelu a zároveň si ponechat stejné telefonní číslo. Navíc každý zákazník, který využije službu Mobil+, dostane standardní aktivaci služeb Eurotel GSM nebo Malou Go Sadu za zvýhodněnou cenu 1 Kč. Získanou SIM kartu - Eurotel GSM nebo Go - tak můžete využít ve svém původním mobilním telefonu, který můžete darovat svému partnerovi nebo blízkému a využít tak výhodné volání v rámci sítě Eurotel.

Benefit je program zajímavých odměn a výhod, které nabízí Eurotel svým zákazníkům spolu s dalšími renomovanými českými i zahraničními společnostmi. Benefit body, které zákazník získává telefonováním, může vyměnit za minuty hovorného zdarma, atraktivní dovolenou, vstupenky na koncert nebo poukázky na večeři do některé z nejlepších restaurací po celé České republice. Eurotel poskytuje program Benefit zákazníkům využívajících některý z tarifních programů GSM zdarma.

 www.eurotel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 12. září 2001 - středa

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů