logo itpoint.cz

Eurotel získal další prestižní certifikát kvality ISO 9001 2000

Nezávislí auditoři prestižní mezinárodní certifikační organizace RWTÜV opět potvrdili, že Eurotel má vybudovaný systém řízení, který zákazníkům zaručuje stabilní a konzistentní poskytování služeb.

Praha, 13. září 2001 - Alexander Winkler, výkonný provozní ředitel a zástupce generálního ředitele společnosti Eurotel, dnes z rukou Marie Krause, ředitelky RWTÜV e.V. ČR, převzal pro společnost Eurotel Praha, spol. s r.o., nový certifikát ISO 9001:2000.

Udělení tohoto certifikátu znamená, že společnost Eurotel úspěšně prošla recertifikačním auditem systému kvality podle mezinárodního standardu ISO 9001:2000. Tento standard platí od ledna 2001 a společnost Eurotel splnila jeho požadavky jako jedna z prvních v ČR i v mezinárodním měřítku. Nezávislí auditoři prestižní mezinárodní certifikační organizace RWTÜV opět potvrdili, že Eurotel má vybudovaný systém řízení, který zákazníkům zaručuje stabilní a konzistentní poskytování služeb.

"Eurotel získal vysoce prestižní ocenění systému řízení kvality podle standardu ISO 9001:1994 již v roce 1999 jako první a jako jediný provozovatel mobilních telefonů v České republice. Získání certifikátu ISO 9001:2000 pociťujeme jako další ocenění naší každodenní poctivé práce a utvrzení v tom, že naše dávno nastoupená cesta poskytování špičkové kvality byla a je správná. Je to pro nás nesmírně potěšující i zavazující," uvedl k převzetí certifikátu výkonný provozní ředitel a zástupce generálního ředitele společnosti Eurotel.Hlavním rysem mezinárodního standardu ISO 9001:2000 je orientace na plnění požadovaných a předpokládaných potřeb zákazníka. Původně byl systém řízení jakosti zaveden proto, aby garantoval kvalitu složitých výrobků, která závisí na jakosti komponentů od různých výrobců. Jeho použití v oblasti služeb není ještě zcela běžné a jeho opětovné získání znamená pro Eurotel nejen potvrzení výsadního postavení na trhu mobilních komunikací, ale i důkaz celkově významného postavení společnosti v České republice.

"Důležitost certifikátu, jakým je ISO 9001:2000, většinou chápou především velké firmy, které pak také upřednostňují nákupy u certifikovaných partnerů. Eurotel ovšem věří, že i běžní zákazníci ocení certifikaci jako důkaz schopnosti a záruky špičkové kvality produktů a služeb, které jim Eurotel nabízí a poskytuje," vysvětluje Václav Kadeřábek, ředitel úseku kvality a bezpečnosti společnosti Eurotel.

Splnění požadavků náročné mezinárodní normy rozhodně neznamená pro Eurotel pocit splněného úkolu, ale představuje dobrý předpoklad dalšího rozvoje.

Chtěl bych připomenout, že vyhovět velmi přísným a detailním kritériím tohoto mezinárodního standardu nebylo vůbec jednoduché a podařilo se to jen díky nesmírnému a cílevědomému úsilí našich zaměstnanců, kterým také kromě samotného mezinárodního ocenění patří náš upřímný dík," dodal Alexander Winkler.

 www.eurotel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 14. září 2001 - pátek