logo itpoint.cz

EuroTel změnil logo a přejmenoval se na Eurotel

Nové logo je nejviditelnější ze změn identity, ke kterým od 1. května dochází u nejstaršího českého operátora sítě mobilních telefonů.

Nové logo je nejviditelnější ze změn identity, ke kterým od 1. května dochází u nejstaršího českého operátora sítě mobilních telefonů - společnosti EuroTel. "V souladu s novou strategií mimo jiné opouštíme velké písmeno T uprostřed," vysvětlil na včerejší tiskové konferenci výkonný ředitel společnosti Alexander Winkler. I v novém logu
však převládá modrá barva a má podobný typ písma včetně jeho sklonu.

EuroTel se podle Winklera nevěnuje již jen telefonním službám, ale přináší i další služby a různé druhy zábavy. "V blízké budoucnosti chceme být pro naše zákazníky nejen komunikační  společností, ale také jejich bankou, televizí, rádiem, novinami a hernou," vysvětlil generální ředitel EuroTelu Terrence Valeski. Současně se změnou loga dojde i ke změně interiéru firemních prodejen a vizuální prezentace služeb na veřejnosti.

Nové logo připravila společnost Siegelgale, která mimo jiné vytvořila i logo služby EuroTel Juice. Mezi jejími klienty z oblasti telekomunikací jsou například AT&T, Bell Atlantic, British Telecom, Nortel, Vodafone, EraGSM či Deutsche Telekom. Dalšími významnými klienty jsou například Coca-Cola, Dell, American Express, Eastman Kodak nebo Lucent Technologies.

 Česká informační agentura
pk

Článek ze dne 27. dubna 2001 - pátek

G2B TechEd 2018