logo itpoint.cz

GTS expanduje do Zlínského kraje

GTS - největší alternativní telekomunikační operátor u nás, vstupuje s kompletním portfoliem svých hlasových, datových a internetových služeb do Zlínského kraje.

Zlín, 19. září 2001 - GTS, největší alternativní telekomunikační operátor u nás, vstupuje s kompletním portfoliem svých hlasových, datových a internetových služeb do Zlínského kraje. Hlavním cílem je nabídnout novým klientům v regionu s rostoucím ekonomickým a hospodářským potenciálem plně srovnatelné telekomunikační služby za dostupné ceny a umožnit jim výběr operátora podle svých představ a vlastních potřeb. Rozšíření sítě do Zlínského kraje současně umožní i vytvoření několika desítek nových pracovních míst. Proto je významným krokem v pokračující úspěšné expanzi společnosti v rámci jihomoravského regionu.

Komplexní nabídky telekomunikačních služeb GTS ve Zlínském kraji již využívají například společnosti :

Jedním z dalších aktuálních cílů GTS je výrazné snížení ceny volání z pevných linek do mobilních sítí. Poplatky mobilních operátorů nejsou nijak podložené skutečnými náklady a odrážejí historickou politiku, která vznikla v době, kdy na trhu začal působit první mobilní operátor. Velkou část svých zisků vytvářejí mobilní operátoři právě z propojovacích poplatků a neúměrně vysoké sazby se odrážejí na vysokých cenách při hovorech z pevné do mobilní sítě.

Za tímto faktem stojí jediný záměr mobilních operátorů a to donutit prostřednictvím poplatků z pevných sítí ty, kteří si chtějí zavolat na mobilní síť, pořizovat si mobilní telefony. Společnost GTS je přesvědčena, že snížení těchto propojovacích poplatků je nevyhnutné. Současný tarif za propojení, sjednaný individuálně s každým operátorem, se pohybuje v rozmezí od 6,50 - 7,50 za minutu. Za přiměřený pak GTS považuje 1,21 Kč. Cílem je dosáhnout takového propojovacího poplatku, který bude odrážet skutečné náklady a nikoli diktát mobilních operátorů, jak je tomu doposud, protože na stávající stav doplácejí především koncoví zákazníci.

Společnost GTS dále zahajuje počínaje 1. říjnem letošního roku provoz nového Kontaktního centra pro všechny své klienty na území České republiky. Jako sídlo non-stop call centra byla zvolena jihomoravská metropole Brno.

Klienti GTS tak na bezplatném telefonním čísle 0800 - 31 31 31 získají odpovědi na své dotazy a prostřednictvím operátorů mohou provádět změny v rozsahu využívání širokého portfolia nabízených hlasových, datových a internetových služeb.

Neméně významnou skutečností je, že otevřením zákaznického centra GTS zpočátku vytvoří 15 nových pracovních míst. Do budoucna pak, v návaznosti na rozvoj liberalizovaného telekomunikačního trhu u nás a získání nových zákazníků, počítá s dalším rozšířením těchto služeb.

 www.gtsgroup.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 21. září 2001 - pátek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou