logo itpoint.cz

Hotel Call je nová hlasová služba eTel

Hotel Call je název nové služby eTel nabízející kompletní hlasové služby pro hotely a zařízení hotelového typu

Hotel Call je název nové služby eTel nabízející kompletní hlasové služby pro hotely a zařízení hotelového typu. Hotel Call poskytuje efektivní technická řešení umožňující transparentní rozúčtování služeb zákazníkům podle provozovatelem stanovených tarifů. Výhody vyplývající z vytvoření služby Hotel Call přesně na míru zákazníkových potřeb spočívající ve zpracování vstupní studie a návrhu řešení přesně podle konkrétních podmínek provozovatele, konfiguraci vysoké kapacity ústředny až do výše 200 analogových linek či téměř neomezené kapacity ISDN dialerů, snížení provozních nákladů a možnosti nastavení vlastního cenového tarifního programu. Zákazníci dostávají zdarma detailní výpis telefonního účtu a mohou přes internet on-line sledovat seznam a historii uskutečněných hovorů. Navíc eTel umožňuje každému zájemci možnost vyzkoušet si zkušební provoz v reálných podmínkách po dobu až jednoho měsíce.

Samozřejmostí služby Hotel Call je kvalitní servis zajišťovaný dálkovým dohledem sítě 24 hodin denně 365 dní v roce, starající se o bezproblémový provoz služby. Technické řešení je postaveno na platformě firmy DATAFLEX, která zajišťuje kompatibilitu s veškerými telekomunikačními prostředky a normami v České republice. Pro zákazníky je připraven dvojí způsob připojení a to buď prostřednictvím sítě analogové nebo digitální přes ISDN dialery.

Článek ze dne 31. května 2001 - čtvrtek