logo itpoint.cz

Internet OnLine a služby velkoprodeje Českého Telecomu získaly certifikaci kvality ISO 9001 2000

Český Telecom se tímto stal jedním z prvních telekomunikačních operátorů na světě, který pro některé ze svých služeb nově používaný certifikát ISO 9001 edice normy 2000 získal.

Divize služeb velkoprodeje Českého Telecomu a útvar Internet OnLine (IOL) získaly certifikát řízení kvality podle uznávané mezinárodní normy ISO 9001:2000. Certifikát vydala renomovaná britská společnost Lloyd s Register Quality Assurance.

Český Telecom se tímto stal jedním z prvních telekomunikačních operátorů na světě, který pro některé ze svých služeb nově používaný certifikát ISO 9001 edice normy 2000 získal. "Námi vybudovaný systém je unikátní také v tom, že je vystavěn na plně elektronické platformě, a to včetně popisu procesů, systémové dokumentace, atd.," dodává Ing. Jan Lesný, výkonný ředitel strategie a řízení kvality Českého Telecomu. V současné době připravuje Český Telecom k certifikaci další části firmy.

Ing. Pavel Jiroušek, výkonný viceprezident Českého Telecomu pro služby velkoprodeje, řekl: "Certifikát řízení kvality je vysoce prestižní záležitostí. Jsem přesvědčen, že tento důkaz kvality našich služeb nám pomůže dále rozvíjet naše postavení na liberalizovaném telekomunikačním trhu."

V Divizi služeb velkoprodeje jsou certifikovány veškeré služby návrhu, vývoje a poskytování telekomunikačních služeb velkoprodeje a propojování. V IOL se jedná o návrh, vývoj a poskytování služeb IOL Fixed, IP VPN a Server Hosting. "V dynamickém a vysoce konkurenčním internetovém prostředí je certifikát jasným důkazem významu a pozornosti, jaké přikládáme kvalitě a trvalému zlepšování zmíněných služeb," řekl Pieter Bakker, ředitel Internet On Line.

 www.telecom.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 17. září 2001 - pondělí